//

Problemen met Speedtest.net Mobile Speed Test

Problemen met Speedtest.net Mobile Speed Test discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb op mijn iPhone 4, na de update met iOS 4.3, voor het eerst de app Speedtest.net Mobile Speed Test geïnstalleerd. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-11, 15:30
mrbp mrbp is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard Problemen met Speedtest.net Mobile Speed Test

Hallo allemaal,

Ik heb op mijn iPhone 4, na de update met iOS 4.3, voor het eerst de app Speedtest.net Mobile Speed Test geïnstalleerd. Mijn locatie is Amsterdam. Op mijn iPhone heb ik locatievoorzieningen ingeschakeld en zie ik dat de app inderdaad mijn locatie heeft opgevraagd.

Als ik de app open verschijnt telkens de mededeling dat de dichtstbijzijnde server wordt opgezocht, maar dat blijkt elke keer gewoon de server te zijn die ik onder settings zelf heb gekozen. Dus als ik bijvoorbeeld “Paris 426 km” selecteer, de app sluit en dan weer open zie ik de mededeling “Finding closest server” en dan “Begin test”, bij de meting die dan volgt staat in het bovenste venstertje Paris.

Bovendien geeft de app (terwijl ik me in Amsterdam bevind) op de lijst van te kiezen servers aan dat de dichtstbijzijnde server Brussel is op 24 km.

Heeft iemand een idee hoe ik kan bewerkstelligen dat de app wel de dichtstbijzijnde server opzoekt?

Vriendelijke groet,
mrbp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-11, 10:40
mrbp mrbp is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Is er echt niet iemand op dit forum die kan vertellen hoe je deze app (Speedtest.net Mobile Speed Test) nadat je hem een keer de snelheid met een door jou gekozen, ver weg gelegen, server hebt laten meten, weer terug krijgt in de stand waarbij hij automatisch elke keer de dichtstbijzijnde server opzoekt in plaats van die door jou gekozen ver weg gelegen server?

Zijn er forumleden die ook de ervaring hebben dat de met deze app kort na elkaar gemeten downloadsnelheden over het 3G netwerk sterk variëren (soms 1 Mbps en nog geen minuut later opeens 5 Mbps)?

Vriendelijke groet,
mrbp
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Test Aankoop: Problemen met garantie iPhone Runaque Koopinformatie Nederland 9 13-08-10 15:07
Problemen met mobile me Rvl iTunes 0 15-11-08 10:14
speed.t-mobile.nl rete-irritant! w.d Odido (T-Mobile) 2 28-04-08 09:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.