//

App store en Itunes

App store en Itunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben nieuw op het forum, maar ik lees al lang de stukjes van de Iphone club. Nu zit ik met het volgende: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-11, 17:27
hansmol hansmol is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Waddinxveen
Berichten: 4
Standaard App store en Itunes

Hallo mensen,

Ik ben nieuw op het forum, maar ik lees al lang de stukjes van de Iphone club.
Nu zit ik met het volgende: In itunes en App store kan ik niets meer binnen halen op mijn Mac desktop. Op mijn Iphone heb ik geen probleem, daar loopt alles gewoon.
Het is gekomen na de laatste update van de Mac desktop. Ik krijg in Itunes de melding bij downloads: gestopt fout 8003
In de App store krijg ik serverfout 403. Als ik op het internet zoek komt het meer voor en op het apple forum staan er diverse oplossingen. In itunes voorkeuren de meldingen en de cache schoonmaken, 5 adressen in de library weggooien, het inloggen uitzetten en totaal opnieuw de mac opstarten.
Niets helpt. Ook geprobeerd met een nieuwe account in Itunes, maar ook dit mocht niet helpen. Het rare is dat op de Iphone de App store in Itunes het wel doet. Wie kan mij helpen.
Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-11, 18:50
hansmol hansmol is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Waddinxveen
Berichten: 4
Standaard

Sorry mensen,

Maar het is al opgelost. Ik kreeg een email met een bijlage. Deze bijlage kon niet geladen worden omdat ik geen cookies accepteerde. Toen ging mij een licht op.
Op een of andere manier was mijn Cookies filter aangezet en dat was het probleem.
Na deze weer uit te hebben gezet was het probleem verholpen en loopt alles weer normaal naar binnen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App-store and iTunes niet meer op iPhone 4 Sandra22 iTunes 6 16-01-11 10:04
iTunes stuurt door naar App Store RobinLDS iPad algemeen 1 27-12-10 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.