//

Controleert een iPhone automatisch op bijgewerkte apps?

Controleert een iPhone automatisch op bijgewerkte apps? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in discussie met onze leverancier van iPhones over sterk toegenomen dataverkeer bij twee aansluitnummers. Dit lijkt te maken te hebben met Push ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-11, 18:16
iPvdTh iPvdTh is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Question Controleert een iPhone automatisch op bijgewerkte apps?

Hallo,

Ik ben in discussie met onze leverancier van iPhones over sterk toegenomen dataverkeer bij twee aansluitnummers. Dit lijkt te maken te hebben met Push ten aanzien van Exchange, maar de leverancier geeft aan dat er ook ander dataverkeer wordt gegenereerd, zelfs als alle apps zijn gesloten.

Als voorbeeld wordt het zoeken naar updates van gedownloade apps genoemd. Mijn gevoel zegt echter dat er op de iPhone pas naar updates van apps wordt gezocht ná het openen van de app App Store.

Wie weet hoe het zit? Controleert de iPhone ook op updates zonder de App Store te openen?

Alvast bedankt voor het meedenken.


Groeten,

Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-11, 18:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ja, ik krijg wel eens het rode tellertje te zien na een reboot (dan heb ik de app store nog niet geopend) tenzij je je apple ID uitlogt in het menu 'store' onder instellingen. Ik dacht dat dat de push van de app store uitschakelt.
Reageren

Labels
app store, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps automatisch overgezet? boobsession iTunes 4 16-03-11 21:26
App gezocht die geinstallerde apps controleert of er nieuwere versie beschikbaar is The Raptor iPhone Apps 7 08-07-09 09:50
Apps automatisch afgesloten tijmen88 iPhone Apps 2 10-12-08 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.