Find my Iphone ?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is dit hetzelfde als de app "Find my Phone"? Ik kan nl. alleen deze vinden in de appstore Werkt dit goed? Wie geeft me tips? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Find my Iphone ??
Is dit hetzelfde als de app "Find my Phone"? Ik kan nl. alleen deze vinden in de appstore
Werkt dit goed? Wie geeft me tips? Ann. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep, Volgens mij is dit de juiste app. Kijk nog even voor de zekerheid of hij door Apple wordt geleverd en dan weet je het zeker.
Gratis en toch erg interessant! |
|
|||
|
|||
Moet je bepaalde zaken aanzetten zoals Wi-Fi, berichtgeving en locatie? Of lukt het ook als die dingen uitstaan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De nauwkeurigheid van het zoeken hangt af van de nauwkeurigheid waarmee de gezochte telefoon zijn positie kan bepalen. Met een goede GPS ontvangst is dit het meest nauwkeurig. Maar ook met alleen G3 of Wi-Fi verbinding is de iPhone te traceren. |
|
|||
|
|||
Dus als die dingen uitstaan, haalt het weinig uit?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gestolen, Mobile me (find my phone) | Iphonekickfix | iPhone algemeen | 11 | 25-02-14 15:45 |
Find My iPhone defect | frado | iPhone algemeen | 7 | 03-07-11 14:42 |
Find my iphone | Elsemarieke | iPhone Apps | 4 | 16-12-10 13:33 |
Find my iPhone instructies | xayoub | iPhone Apps | 21 | 01-12-10 15:41 |
Find and wipe my iPhone is online! | macgreek | iPhone algemeen | 5 | 12-06-09 14:53 |
|
|