//

Iphone synchroniseert niet met hyves en facebook

Iphone synchroniseert niet met hyves en facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik schaam me dood! Moet jullie weer om hulp vragen . Mijn 3GS syncrhoniseert niet automatisch met mijn hyves en facebook. Wat bedoel ik hiermee? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-11, 23:00
Babii Babii is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 102
Standaard Iphone synchroniseert niet met hyves en facebook

Ik schaam me dood! Moet jullie weer om hulp vragen .

Mijn 3GS syncrhoniseert niet automatisch met mijn hyves en facebook. Wat bedoel ik hiermee?

Ik heb push notificaties ingesteld en normaliter als ik een bericht op hyves/facebook kreeg, dan kreeg ik een melding op mijn blackberry.

Op de Iphone krijg ik geen melding, terwijl de pushberichten van facebook en hyves wel staan ingeschakeld.

Kan ik bijv. ergens instellen dat hij om de zoveel minuten moet syncrhoniseren, zodat ik die push berichten automatisch binnenkrijg? Want moet nu telkens inloggen om te zien of er berichten zijn.

Verder wil ik de foto's die mijn facebook contacten hebben, ook in mijn contactboek opslaan. Ook daar ben ik gegaan naar vrienden en dan synchroniseren, maar ik zie nog steeds geen foto's van de desbetreffende contacten in mijn contactpersonenlijst.

Verder ook nog de vraag of ik foto's van contacten in mijn whatsapp kan zien.

Kortom, een hoop vragen, maar er zitten hier echt mensen die het weten. Dus aub help me!

Thanks again!

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-11, 17:42
Babii Babii is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 102
Standaard

Inmiddels kwam ik er achter dat ik push doctor moest installeren via cydia. Dit heb ik gedaan, maar nog steeds als ik mijn telefoon op toetsenbord blokkering heb staan, komt er geen melding van een nieuw whatsapp bericht.

De melding komt wel als ik gewoon bezig ben met de telefoon.

De berichtgeving staat gewoon aan en ook alle opties bij whatsapp om push door te laten komen.

Voor hyves en facebook vind ik geen oplossing . Ik moet eerst op de applicatie drukken, om vervolgens te gaan laden en dan geeft hij de berichten aan.

Ik heb een 3GS die is gejailbraked, weet even niet wat te doen? Kunnen jullie helpen of is er een oplossing?

Je hoort toch gewoon push berichten te krijgen?

Heb trouwens push doctor geinstalleerd, maar verder niks gedaan hoor. GEwoon simpelweg geinstalleerd, weet niet of er nog stappen achteraan kwamen.

Groetjes
  #3  
Oud 17-04-11, 22:05
Babii Babii is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 102
Standaard

Is er nu echt niemand die weet hoe of wat? Zit namelijk al heel de dag internet af te struinen .
  #4  
Oud 18-04-11, 00:11
Babii Babii is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 102
Standaard

Na wel (niet overdreven) 16x opnieuw die push doctor te hebben geïnstalleerd en fixpush, krijg ik EINDELIJK mijn hyves berichten binnen.

Ik klop het wel heel hard af, want voor hetzelfde geldt is het morgen weer over.

Je hebt bij fixpush ook een optie om je certificaat te controleren en tegelijkertijd je push instellingen.

15x gaf hij aan dat de push niet werkt en de 16e x gaf hij aan van wel! Uiteindelijk komt nu alles binnen qua push (behalve facebook, maar ach die gebruik ik amper). Het is met name whatsapp en hyves wat ik gebruik, dus dat is het belangrijkste.

Nu hoop ik dat de push berichten het blijven doen, maar neem aan van wel toch? Een certificaat verdwijnt niet zomaar.

Zal het morgen nog eens proberen, hoop het wel dat het dan nog werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uploaden foto's in Hyves en Facebook DamianoCardinale iPhone Apps 7 09-04-11 08:07
msn en facebook en hyves DouBleYouB iPhone Apps 2 03-01-11 19:58
App Facebook of Hyves..? Flydt iPhone Apps 22 23-11-08 05:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.