//

Problemen met seintjes NS Reisplanner Xtra

Problemen met seintjes NS Reisplanner Xtra discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen van dit forum, Ik heb een probleem met de seintjes van de NS Reisplanner Xtra. Wanneer ik deze inschakel (bv 15 minuten voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-11, 14:46
rayjustskate rayjustskate is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Unhappy Problemen met seintjes NS Reisplanner Xtra

Beste mensen van dit forum,

Ik heb een probleem met de seintjes van de NS Reisplanner Xtra.
Wanneer ik deze inschakel (bv 15 minuten voor vertrek een seintje geven) of voor een ander seintje, gebeurt er helemaal niets op het moment dat het seintje eigenlijk gegeven zou moeten worden. Ikzelf bij dacht dat ik bij Instellingen > Berichtgeving wat vergeten was maar daar staat alles van de reisplanner gewoon ingeschakeld (meldingen en geluiden). Ik heb vervolgens de applicatie verwijderd en opnieuw geinstalleerd vanuit de App Store maar nog altijd geen meldingen ??? Alle andere programma's denk aan whatsapp of hyves geven nog wel gewoon push notificaties. Iemand een idee?

Groetjes,

Ray
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Eindeloos online Xtra snel waspoeder Overige providers Nederland 0 26-04-10 19:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.