//

Wel kopen maar nog niet downloaden

Wel kopen maar nog niet downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaak zijn er apps die 1 dag gratis of afgeprijsd zijn. Als deze meer dan 20mb zijn ben ik vaak te laat deze te downloaden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-11, 08:22
Jered Jered is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 45
Question Wel kopen maar nog niet downloaden

Vaak zijn er apps die 1 dag gratis of afgeprijsd zijn.
Als deze meer dan 20mb zijn ben ik vaak te laat deze te downloaden.

Mijn vraag is dus:
Als je een 3G-verbinding hebt, kan je dan een app van 20+MB alvast kopen, waarna je hem later thuis kan downloaden?
en zo ja, hoe ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-11, 19:26
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Als je 4.3.x op je iPhone hebt staan, kun je de bewuste app een stukje downloaden en voortijdig annuleren (dat kan in 4.3 heb ik begrepen, kan iemand dit bevestigen?). Hij is dan wel al 'aangekocht', maar je hoeft hem niet helemaal te downloaden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 04:03
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... dell-eter iPhone algemeen 10 11-08-10 11:50
Afbeeldingen kwijt op pc maar nog wel op iphone Aiisling iTunes 3 23-11-09 15:05
Gratis account, maar wil nu wel iets kopen in de Store! RioolDokter Archief 1 03-06-09 20:19
nog geen flash maar wel veel apps volgens Jobs truckdiver Archief 2 05-03-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.