//

alle video's weg na overzetten 3g naar 4...HELP!

alle video's weg na overzetten 3g naar 4...HELP! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik had een leuke app op mijn 3g: een videocamera! Waarschijnlijk was het de icamera lite. Helaas kreeg ik het niet voor elkaar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-11, 23:40
AMZ AMZ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Question alle video's weg na overzetten 3g naar 4...HELP!

Hoi,

ik had een leuke app op mijn 3g: een videocamera! Waarschijnlijk was het de icamera lite.

Helaas kreeg ik het niet voor elkaar de video's naar de camerarol te zetten, en ze kwamen ook niet op de computer tijdens het synchroniseren.

Nu heb ik de iphone4, en heb ik hem niet meer nodig, maar wilde natuurlijk wel mijn filmpjes bewaren (kort, maar superleuk: de kleine meid die zelf liedjes verzint in bad of op de commode, stukjes uit het theater of concert, enz!)
Ik checken: hij stond er niet bij, maar wel in de itunes dus weer eropgezet.

MAAR...alle video's waren weg, de app is leeg.! (Geldt overigens ook voor mijn favoriete spelletje maar dat is natuurlijk minder erg dan de filmpjes.


Oude telefoon bekeken: staat de app daar om een-of-andere-duistere-reden niet meer op, terwijl dit onlangs nog wel het geval was.

Ik hoop echt dat iemand mij hierbij kan helpen...

BV-heelveel-D!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
filmpjes, helpen, icamera, videocamera, weg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video overzetten naar PC beyazz iTunes 9 16-01-16 10:34
video van pc overzetten naar iphone 3gs Ver$uZ Motorsport iTunes 1 21-01-11 00:16
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 fiero iTunes 2 29-12-10 20:03
alle informatie overzetten naar nieuwe mac hansinderen iTunes 2 06-10-10 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.