iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Data verbruik meten per app (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/91537-data-verbruik-meten-per-app.html)

dafoolio 23-05-11 15:05

Data verbruik meten per app
 
Graag zou ik op mijn iPhone de verbruikte data (3g) willen meten per app. Ik heb genoeg apps gevonden die het totaal kunnen meten, maar ik wil graag weten welke app op m'n iPhone 4 verantwoordelijk is voor welk stukje van mijn dataverbruik. Iemand de gouden tip?

Guest-20180925190238 23-05-11 15:46

Ik heb alleen maar een loden tip: zo'n app bestaat niet.

Fuchur 23-07-11 13:12

Overstappen op android... ben er ook naar opzoek...
Of de developer vragen ook voor iOS te gaan ontwikkelen ;-)

TrafficInfo « CurveFish

robintjeh 04-08-11 22:47

wat ik doe: 1. druk op instellingen 2. druk op algemeen 3. druk op gebruik 4.scroll naar beneden en daar staat Gegevens mobiele netwerk. Verstuurd en ontvangen.

XIII 04-08-11 22:57

Dat is toch totaal en niet per App?

Bubbly 07-08-11 04:31

Onavo laat zien het meest gedetailleerd*zien hoeveel je tot nu toe per categorie bespaard hebt. Helaas zijn alle App Store apps daarbij in 1 groep genomen samen met iTunes.

Maar Onavo neemt veiligheidsrisico's met zich mee, daar je álles door hun servers heen stuurt.

Maar de gat in de markt is nog altijd de app (/ JB tweak) die alle apps apart monitort :)

Onavo iPhone-app reduceert je dataverkeer voor alle apps - iPhone - iPhoneclub.nl
Twitter for iPhone slurpt veel meer data dan andere Twitter-apps - iPhone - iPhoneclub.nl
Acht tips voor minder dataverbruik van je iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl
Onavo

rayman11 04-01-12 15:37

Data verbruik...
 
Hallo

Ik heb inmiddels al op het forum gelezen dat er geen dataverbuik app bestaat die het verbruik per app kan weergeven. Dit was een topic van vorig jaar. Bestaat zo'n app inmiddels wel??

Tevens is mij opgevallen met een andere data app. dat er vannacht terwijl ik de iphone niet gebruikte er zo'n 200mb aan data is verbruikt... Heeft iemand eng idee wat dit zou kunnen zijn.

Gebruikt icloud zoveel data??

Ben sinds deze week een iphone gebruiker en hiervoor android.Met android gebruikte ik gemiddeld 700mb per maand aan Wi-Fi...nu 200mb in 1 nacht.

Wi-Fi maakt mij niet zoveel uit maar het moet niet zo zijn dat hij ook dusdanig veel verbuikt met 3g...ivm datalimit

Iemand een idee?

Reckimo 04-01-12 15:54

Welke app gebruik je nu op te meten? Ik adviseer je Dataman Pro te kopen, kost een beetje maar scheelt een hoop als je 'm niet neemt en een dure rekening ontvangt!

rayman11 04-01-12 16:08

gerbruik nu data Usage...

colliehome 04-01-12 16:19

Toch even alles samenvoegen voor algemene orde

kuotje 04-01-12 18:00

ik gebruik Air Meter, was een keer gratis en werkt lekker.
Meer hoef ik niet te weten dan mijn totaal!

jeenn 01-02-12 00:29

Maak je misschien backup op iCloud ipv iTunes? dan is 200 Mb nl niet zo raar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.