App Store apps op iPhone installeren probleem. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik via mijn iPhone in de app store een app download, geeft deze altijd de melding dat ik deze app al heb gekocht. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App Store apps op iPhone installeren probleem.
Hallo,
Als ik via mijn iPhone in de app store een app download, geeft deze altijd de melding dat ik deze app al heb gekocht. Ik klik op "ok" en de app wordt gedownload, maar niet geinstalleerd. De app blijft, met de blauwe balk vol, op "installeren..." staan. Dan moet ik mijn iPhone rebooten en begint de app vrolijk opnieuw met downloaden en installeren, maar dan installeert de app wel? Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? Dylan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet dus wat meer geduld hebben, soms heeft de ene app wat meer tijd nodig dan een andere . |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb het zelfde probleem maakt niet uitwat voor app met updaten maar hij blijft vragem om te kopen en blijft maar instaleren eigenlijk doet die niks voor mijn gevoel aan de computerslingeren en dan wachten tot de volgende update dacht dat het er aan lag dat ik een iphone 3g heb en dat daar voor geen software updates meer voor zijn.....maar zie dat jullie een iphone4 hebben
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook nu en dan last van.
Vaak helpt het om de AppStore op de iPhone te openen als het balkje van de nieuwe App vol is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes probleem na installeren apps gedownload van installer | Debbjuh92 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-08-10 12:20 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Updates uit de app store installeren niet | antimaterie | iPhone Apps | 8 | 09-01-09 11:09 |
iPhone App Store Hacked - Alle Apps Hackable | absrnd | Archief | 30 | 31-07-08 19:33 |
|
|