//

App Store apps op iPhone installeren probleem.

App Store apps op iPhone installeren probleem. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik via mijn iPhone in de app store een app download, geeft deze altijd de melding dat ik deze app al heb gekocht. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-11, 21:05
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard App Store apps op iPhone installeren probleem.

Hallo,

Als ik via mijn iPhone in de app store een app download, geeft deze altijd de melding dat ik deze app al heb gekocht. Ik klik op "ok" en de app wordt gedownload, maar niet geinstalleerd. De app blijft, met de blauwe balk vol, op "installeren..." staan. Dan moet ik mijn iPhone rebooten en begint de app vrolijk opnieuw met downloaden en installeren, maar dan installeert de app wel? Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

Dylan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-11, 21:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dylankieft Bekijk bericht
Hallo,

Als ik via mijn iPhone in de app store een app download, geeft deze altijd de melding dat ik deze app al heb gekocht. Ik klik op "ok" en de app wordt gedownload, maar niet geinstalleerd. De app blijft, met de blauwe balk vol, op "installeren..." staan. Dan moet ik mijn iPhone rebooten en begint de app vrolijk opnieuw met downloaden en installeren, maar dan installeert de app wel? Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

Dylan
Sorry als ik u misbegrepen heb maar wat ik tegen kom is dat het idd gebeurt een app soms gedaan heeft met downloaden maar toch nog met iets bezig is, dat zal dan het installeren zijn denk ik, dan moet je gewoon wat geduld hebben en beetje nadien is dat in orde.
Je moet dus wat meer geduld hebben, soms heeft de ene app wat meer tijd nodig dan een andere .
  #3  
Oud 29-05-11, 21:36
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Sorry als ik u misbegrepen heb maar wat ik tegen kom is dat het idd gebeurt een app soms gedaan heeft met downloaden maar toch nog met iets bezig is, dat zal dan het installeren zijn denk ik, dan moet je gewoon wat geduld hebben en beetje nadien is dat in orde.
Je moet dus wat meer geduld hebben, soms heeft de ene app wat meer tijd nodig dan een andere .
Bedankt voor je reactie, maar het balkje met de voortgang van de installatie zit helemaal vol, en hij staat super lang op installeren... Soms ga ik gewoon wat anders doen maar hij blijft er opstaan totdat ik me iPhone reboot. Ook raar dat ik een melding krijg bij ELKE app dat ik hem al gekocht hebt.
  #4  
Oud 30-05-11, 19:16
tamaramulder tamaramulder is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

hallo ik heb het zelfde probleem maakt niet uitwat voor app met updaten maar hij blijft vragem om te kopen en blijft maar instaleren eigenlijk doet die niks voor mijn gevoel aan de computerslingeren en dan wachten tot de volgende update dacht dat het er aan lag dat ik een iphone 3g heb en dat daar voor geen software updates meer voor zijn.....maar zie dat jullie een iphone4 hebben
  #5  
Oud 30-05-11, 19:35
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik heb hier ook nu en dan last van.

Vaak helpt het om de AppStore op de iPhone te openen als het balkje van de nieuwe App vol is.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes probleem na installeren apps gedownload van installer Debbjuh92 Jailbreak apps en thema's 8 02-08-10 12:20
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11
Updates uit de app store installeren niet antimaterie iPhone Apps 8 09-01-09 11:09
iPhone App Store Hacked - Alle Apps Hackable absrnd Archief 30 31-07-08 19:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.