//

[vraag] Agenda voor werk-rooster

[vraag] Agenda voor werk-rooster discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een eigen werkrooster (Werk in de zorg) en omdat op werk enkel een kant en klare rooster staat waar wij de werknemers ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-11, 19:28
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard [vraag] Agenda voor werk-rooster

Goedendag,

Ik heb een eigen werkrooster (Werk in de zorg) en omdat op werk enkel een kant en klare rooster staat waar wij de werknemers onze uren(uren codes) moeten overschrijven en ik het dan weer thuis verwerk in excel en dan weer uitprint vroeg ik me iets af

Is er geen app die werkt met een windows programma zodat ik in dat programma mijn rooster kan verwerken en dat weer kan syncen met iphone. Ik weer dat er een ical functie is maar ik heb geen mobileme en ook geen belangen bij.

Dus weet iemand hier een goeie app die aan me eisen voldoen ?

Eisen:
Uren invoor
Alarm per agendapunt/werkrooster instellen (dus perdag) en bepalen hoeveel uur van te voren de wekker afgaat
Kleuren schema
Syncen met pc
Altijd zichtbaar/beschikbaar op iphone (zodat ik ook zonder pc me rooster kan bekijken)
Nieuwe agenda punten toevoegen en syncen met pc


mvg
joerie veninga
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-11, 20:16
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ik werk ook onregelmatige diensten (overheid) en gebruik hiervoor al jaren de agenda in Outlook. Alles wat je vraagt is mogelijk.
Een nadeel is dat de kleurtjes van Outlook niet in de iPhone agenda terugkeren. De basisagenda is erg basic, da's jammer, maar het voldoet prima (voor mij dan toch ).

Het leuke van Outlook is, dat je je verschillende diensten met alarmen, kleurtjes en de hele santemikmak eigenlijk maar 1x hoeft in te voeren.
Heb je bv vandaag vroege dienst 07:00 - 15:30, alarm 05:30u, kleur geel etc en je wilt de planning invullen voor bv woensdag 29 juni waar je ook een vroege dienst hebt, dan hoef je de dienst van vandaag 8 juni maar te slepen (kopieëren) naar 29 juni.

Na invoeren van m'n planning, sync ik m'n iphone met m'n pc en klaar.

Laatst gewijzigd door Rav3n; 08-06-11 om 20:27.
  #3  
Oud 08-06-11, 20:31
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Google Calendar zou prima moeten werken toch.
  #4  
Oud 08-06-11, 22:44
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Je kunt on- en offline werken met Google Calendar, maar als je wilt syncen doe je dat online.
Weet dus dat al je afspraken en contacten bij derden (=Google) worden opgeslagen.
1 vinkje verkeerd en iedereen kan je afspraken zien.
Wie zegt mij dat deze gegevens niet (mis)gebruikt worden of door derden te bekijken zijn.

Ik heb het zelf in het verleden gebruikt en 't is idd erg makkelijk. Ik sla mijn gegevens echter niet op bij derden. Ik houd niet van dergelijke clouddiensten. De safety is zo lek als een mandje.
  #5  
Oud 08-06-11, 22:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als je geen clouddiensten wil gebruiken maak je de sync wel moeilijker; die zal dan alleen mogen werken tussen iPhone en PC/Mac op hetzelfde Wi-Fi netwerk.

Ik denk dat je daarmee een hoop Apps weg kunt strepen...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 09-06-11, 06:43
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Als je geen clouddiensten wil gebruiken maak je de sync wel moeilijker; die zal dan alleen mogen werken tussen iPhone en PC/Mac op hetzelfde Wi-Fi netwerk.

Ik denk dat je daarmee een hoop Apps weg kunt strepen...
ja maar ik wil geen 80 euro pj aan licentie betalen enkel voor zon app
  #7  
Oud 09-06-11, 15:28
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Als je geen clouddiensten wil gebruiken maak je de sync wel moeilijker; die zal dan alleen mogen werken tussen iPhone en PC/Mac op hetzelfde Wi-Fi netwerk.

Ik denk dat je daarmee een hoop Apps weg kunt strepen...
Yep, I know
Maar ik maak verschil tussen mijn zakelijke gegevens en privé/fun-apps.
De zakelijke gegevens bewaar ik echt alleen (basic) op mijn pc/iphone, terwijl ik bij het gebruik van privé/fun-apps zo veel mogelijk oplet dat niet alles zo maar gedeeld wordt. Ik zal hier wss meer tijd aan besteden dan wellicht de gemiddelde gebruiker, maar dat geeft niks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
werk agenda, contacten synchroniseren zonder Itunes pikey_007 iTunes 11 31-07-09 09:35
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? BfromB iTunes 8 26-07-09 10:21
Agenda op werk en thuis muziek e.d. syncen smogendorff iTunes 0 15-06-09 13:23
My tmobile werk niet, factuurbedrag vraag JigsawXIII Odido (T-Mobile) 4 13-08-08 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.