iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/92857-apps-verwijderen-eerder-gekochte-maar-niet-geinstalleerde-apps.html)

Kitty0101 09-06-11 02:21

Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps
 
Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje terug veel apps gedownload die ik niet gebruik. Deze heb ik daarom verwijderd. Echter staan deze apps nog wel in mijn telefoon in de Appstore onder "Updates" > "Aankopen" > "Niet op mijn telefoon" (daarmee bedoelen ze: de gekochte apps die niet zijn geinstalleerd op je iphone)

Weet iemand hoe je deze ooit gekochte (maar niet geinstalleerde) apps van je account kan verwijderen?

Ik heb een zwarte Iphone 4 32gb versie 4.3.3

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Resetten van de telefoon helpt niet, want de apps zijn gerelateerd aan je Itunes account.

Alvast bedankt!

m4rtijn76 09-06-11 07:18

Je kan ze gewoon via iTunes verwijderen, heb ik ook gedaan.

chaser2600 09-06-11 07:27

Hij wil ze volgens mij uit die lijst hebben. Maar wat is dan nog het nut van die lijst als hij alleen de op dat moment geinstalleerde apps laat zien?

Sanfeit 10-06-11 20:25

Hetzelfde probleem
 
Heb hetzelfde probleem..zit met een aantal apps die ik het liefst compleet wil verwijderen maar ze blijven terugkomen in de lijst 'aankopen' in de Appstore App. Iemand al een oplossing?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Bubbly 11-06-11 03:16

Er is geen oplossing. De optie om deze te permanent verwijderen uit je lijst van aankopen bestaat (nog) niet. Er is ook geen enkele hit in de Support base van Apple voor de iCloud of voor Apps in de Cloud.

putnik 11-06-11 11:00

In de iTunes zoals m4thijn76 zegt kun je in de linker kolom apps kiezen.Dan in de rechter scherm kun je apps kiezen die je verwijderen wilt.Daarna rechter muisknop en verwijderen kliken.Op vraag of je de apps in de lijst toch wilt bewaren zeg je permannent verwijderen.Bij mij werkt het wel!
succes

Bubbly 11-06-11 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door putnik (Bericht 682194)
In de iTunes zoals m4thijn76 zegt kun je in de linker kolom apps kiezen.Dan in de rechter scherm kun je apps kiezen die je verwijderen wilt.Daarna rechter muisknop en verwijderen kliken.Op vraag of je de apps in de lijst toch wilt bewaren zeg je permannent verwijderen.Bij mij werkt het wel!
succes

Het gaat niet om iTunes. Het gaat om iCloud.
1. Ga naar je iTunes Store.
2. Klik op "Aankopen", rechtsboven onder de snelkoppelingen.

wouter1981 11-06-11 11:57

Waarom zou je je aankopen ongedaan willen maken?

Bubbly 11-06-11 12:00

Bijvoorbeeld omdat je het toch niet gebruikt en ook nooit zal willen gebruiken, het onnodig ruimte inneemt, je de lijst niet kan sorteren en al die nutteloze apps tussendoor het alleen maar warriger maken etc.

TouchMe 23-10-11 17:42

Grappig dat dat nu wel kan. Tenminste op de ipad. Gewoon van links naar rechts swipen en dan tikken op verbergen. Zo blijft het netjes en overzichtelijk en zijn alle uitprobeer apps ook uit het zicht.👌

Bubbly 23-10-11 18:30

Dat is verbergen, niet verwijderen. Je kunt ze via iTunes weer zichtbaar maken als het goed is :)

josws 24-10-11 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kitty0101 (Bericht 681378)
Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje terug veel apps gedownload die ik niet gebruik. Deze heb ik daarom verwijderd. Echter staan deze apps nog wel in mijn telefoon in de Appstore onder "Updates" > "Aankopen" > "Niet op mijn telefoon" (daarmee bedoelen ze: de gekochte apps die niet zijn geinstalleerd op je iphone)

Weet iemand hoe je deze ooit gekochte (maar niet geinstalleerde) apps van je account kan verwijderen?

Ik heb een zwarte Iphone 4 32gb versie 4.3.3

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Resetten van de telefoon helpt niet, want de apps zijn gerelateerd aan je Itunes account.

Alvast bedankt!

is mogelijk met IOS 5 nu, gewoon eroverheen strijken en er verschijnt een knop verwijderen

Bubbly 24-10-11 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door josws (Bericht 723127)
is mogelijk met IOS 5 nu, gewoon eroverheen strijken en er verschijnt een knop verwijderen

Ik verbeterde je al voordat je het postte, wat knap van mij..
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 722966)
Dat is verbergen, niet verwijderen. Je kunt ze via iTunes weer zichtbaar maken als het goed is :)

Ps. hier heb je geen iOS 5 voor nodig. Dit is gewoon een functie van iCloud of App Store.

TouchMe 24-10-11 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 722966)
Dat is verbergen, niet verwijderen. Je kunt ze via iTunes weer zichtbaar maken als het goed is :)


Eh....dat schreef ik toch? Het enige wat ik niet wist is dat het voor de update ook al mogelijk was. Zo zie je maar weer, ik leer iedere dag weer wat bij.😃

Bubbly 24-10-11 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 723410)
Eh....dat schreef ik toch? Het enige wat ik niet wist is dat het voor de update ook al mogelijk was. Zo zie je maar weer, ik leer iedere dag weer wat bij.😃

Inderdaad, las erover heen, dacht dat je bedoelde dat verwijderen nu wel kon :P

Gotty 20-11-13 22:34

Weet iemand hoe het hier vandaag de dag mee staat? Want als ik in de appstore een item swipe, (welke kant dan ook) komt de info te voorschijn van de app. (ipad ios 7.0.4.)

Bubbly 21-11-13 01:53

1 Bijlage(n)
Als het niet meer kan via de Updates tab, dan zul je dat moeten doen in iTunes op de computer.

Gotty 23-11-13 15:21

Dat was de oplossing, bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.