//

Andere mailclient dan iPhone mail plz?

Andere mailclient dan iPhone mail plz? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik kan geen nieuwe mailmappen maken en iedere keer na het verwijderen van mail (ja, ook van de server ingesteld) krijg ik toch de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-11, 13:29
stellaferox stellaferox is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard Andere mailclient dan iPhone mail plz?

Hi,

Ik kan geen nieuwe mailmappen maken en iedere keer na het verwijderen van mail (ja, ook van de server ingesteld) krijg ik toch de mail weer terug. Ik heb er een beetje genoeg van.

Weet iemand een goed alternatief voor MAIL?

groet,

Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-11, 13:36
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stellaferox Bekijk bericht
Ik kan geen nieuwe mailmappen maken en iedere keer na het verwijderen van mail (ja, ook van de server ingesteld) krijg ik toch de mail weer terug. Ik heb er een beetje genoeg van.
Dit komt omdat je gebruik maakt van een POP email server. Wanneer je gebruik maakt van een IMAP of Exchange heb je deze problemen niet.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 09-06-11, 13:45
stellaferox stellaferox is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

Thnx, maar mijn provider heeft niets anders. Iedere mailclient heeft dit probleem dus? En dat van de mappen?

groet,

Marc
  #4  
Oud 09-06-11, 13:47
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Dat van die mappen in elk geval. Is, denk ik, een gebrek van POP. Je kunt een gmail account aanmaken en je POP email door gmail laten ophalen. Dat doe ik zelf althans en dat werkt prettig.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 09-06-11 om 15:05.
  #5  
Oud 09-06-11, 14:39
stellaferox stellaferox is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

Da's een goede tip. Bedankt!

groet,

marc
  #6  
Oud 11-06-11, 20:58
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Met pop haal je alles naar binnen en zet je het lokaal weg. Mail en mappen bestaan dus alleen op de machine waar je het opgehaald hebt. In Mail op de iPhone is het pas in iOS5 mogelijk om zelf mappen aan te maken en te verwijderen. Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Bij IMAP zit je daar ook nog mee maar staan de mail en mappen op de server die je dan vanaf een apparaat benadert. In dit geval kun je nu nog uitwijken naar je computer thuis om daar mappen aan te maken en te verwijderen. Met iOS 5 hoeft dat straks niet meer. Dit is dan ook 1 van de dingen onder de noemer "PC Free".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4, ene batterij sneller leeg dan andere DaMeastro iPhone algemeen 22 11-11-10 20:21
E-mail werkt niet meer??? Andere melding dan 'afzender niet bekend'! MJ1983 iPhone algemeen 6 29-05-10 12:10
iPhone bereik onregelmatiger dan andere t-mob telefoon roger666 Odido (T-Mobile) 26 15-10-09 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.