//

iPhone music app pauzeert/start/stopt willekeurig => headphones?

iPhone music app pauzeert/start/stopt willekeurig => headphones? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren tijdens het lopen begon m'n music app de muziek vanzelf te pauzeren. Er werd ook een dubbele beep/toon afgespeeld (misschien niet altijd). Ik gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-11, 09:18
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard iPhone music app pauzeert/start/stopt willekeurig => headphones?

Gisteren tijdens het lopen begon m'n music app de muziek vanzelf te pauzeren. Er werd ook een dubbele beep/toon afgespeeld (misschien niet altijd). Ik gebruik de in-ear headphones van Apple. Terwijl track ik mijn workout met Endomondo. Het was alsof het toestel verschillende instructies kreeg want als ik de afstandsbediening van de headphones gebruikte werkte het soms elkaar tegen. De muziek begon dan ook even vooruit te spoelen en zo...
Ik gebruik m'n iPhone nu al 2 maanden om te lopen en tot nu toe geen last gehad.
Kan dit door vocht (zweet) in de afstandbediening van de headphones zijn? En die beepjes?

Bedankt voor jullie antwoorden!

Howow
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-11, 10:32
iJordi iJordi is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Lisse
Berichten: 45
Standaard

Ik heb ook zoiets gehad. Hij spoelde willekeurig door, stopte en pauzeerde gewoon midden in een nummer.

Probeer eens andere headphones. Toen ik dit probeerde was dit helaas daarmee niet opgelost. Misschien bij jou wel.

Toen dat dus niet werkte heb ik een nieuwe headphonejack gekocht (uit China, Duitsland of Engeland ofzo) van eBay. Ik heb hem in m'n iPhone ingebouwd en het probleem was opgelost.


Ik zie dat je een iPhone 4 hebt, dus ik raad het je aan om de headphonejack te laten vervangen door iemand met ervaring. Ik hoop dat je je iPhone kan fixen.

Ps. Het is natuurlijk niet zeker if het de headphone jack is. Het kan ook inderdaad door vocht komen.
  #3  
Oud 29-06-11, 16:59
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ik heb er ook even naar gegoogled en vond door op 'double beep' te zoeken ook hits over de stembediening. Misschien heb ik deze per ongeluk geactiveerd...

Ik ga eerst even proberen of dit een wederkerig probleem is of niet voor ik m'n iPhone open breek, maar bedankt voor je antwoord.

Howow
  #4  
Oud 30-06-11, 20:32
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Het lijkt wel degelijk door slechte contacten met de koptelefoon te komen. Vraag me af een koptelefoon zonder afstandsbediening dit zou hebben?
Het gebeurt bij het naar links of rechts duwen van de koptelefoon en ook bij het licht verschuiven van de achterkant van de iphone ('k weet niet of dit al altijd zo was, maar ik kan die lichtjes bewegen).

Howow
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom pauzeert muziek te kort -> aanwijzingen afgebroken sheppy Archief 9 10-12-09 14:26
Music app Jelle Ages iPhone Apps 3 23-06-09 16:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.