blanco iconen apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd zijn de iconen van 2 apps bij mij blanco, nadat ik daarvan nieuwe versies gedownload heb met mijn telefoon i.p.v. via iTunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blanco iconen apps
Sinds enige tijd zijn de iconen van 2 apps bij mij blanco, nadat ik daarvan nieuwe versies gedownload heb met mijn telefoon i.p.v. via iTunes.
In iTunes staan ze wel met logo in de app-lijst, maar in de weergave van het iPhone-scherm zijn ze ook blanco. Het verwijderen van de apps, synchroniseren en ze dan opnieuw installeren en synchroniseren heeft geen effect. Het gaat om Week Cal(ender) en Twitter. Suggesties? Laatst gewijzigd door Michelidds; 19-07-11 om 15:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand al een idee?
|
|
|||
|
|||
Heb het zelfde probleem nadat ik, naast de reeds langer in bezit zijn ipad2, een iphone 4s koppelde aan itunes (11.5)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iconen uit mappen na apps update of install | dennuzz | Jailbreak apps en thema's | 17 | 05-01-12 01:46 |
Iconen van gekochte/gedownloade apps plots WIT! Help! | joengrey | iPhone Apps | 0 | 27-10-10 10:55 |
Oude apps-iconen | Glenn | iPhone Apps | 1 | 02-10-08 22:11 |
iconen | teunis | iPhone algemeen | 5 | 15-02-08 23:06 |
|
|