iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Hoe krijg ik Face-time app weer terug? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/94738-krijg-face-time-app-weer-terug.html)

Tirtje 06-07-11 00:12

Hoe krijg ik Face-time app weer terug?
 
Hoe krijg ik mn Face-time app weer terug. Heb een nwe 4 en heb alles weer teruggezet van mn 3 naar 4. Nu blijkt dat ik Face-time er niet meer op heb. Snap iemand dit? Wat moet ik doen.

remundo7000 06-07-11 00:14

De iPhone 4 heeft geen aparte facetime-app! Het is geïntegreerd in de telefoon-app. Eerst wel aanzetten in de instellingen.

Tirtje 06-07-11 00:20

Ik ben echt een nerd! :) Dus instellingen en dan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2011 om 00:23 ----------

Hahah.. ik heb m gevonden! Wie zoekt zal vinden.. thnx Remundo7000!

remundo7000 06-07-11 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tirtje (Bericht 688821)
Ik ben echt een nerd! :) Dus instellingen en dan?

Of juist niet... :)

Veel plezier met FaceTime!

ballegooier 06-07-11 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 (Bericht 688824)
Of juist niet... :)

Juist. @Tirtje - zo iemand noem je een n00b :D

alexvandersluijs 07-07-11 00:21

Facetime
 
Heel simpel waarschijnlijk. Facetime zie je alleen als je op Wi-Fi zit. Ik weet niet hoe het zit als je op een jailbreak zit, dan kun je Wi-Fi simuleren en werkt facetime ook op 3g schijnt het met een of anderen app in cydia.

Maar waarschijnlijk heb je hier voldoende aan, ik zocht me ook blind.

wouter1981 07-07-11 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexvandersluijs (Bericht 689120)
Heel simpel waarschijnlijk. Facetime zie je alleen als je op Wi-Fi zit. Ik weet niet hoe het zit als je op een jailbreak zit, dan kun je Wi-Fi simuleren en werkt facetime ook op 3g schijnt het met een of anderen app in cydia.

Nee. Op de iPhone 4 heb je geen app voor facetime. Op de iPad 2 en iPod Touch 4 wel. Maar volgens mij verdwijnen die apps niet wanneer je niet verbonden bent met Wi-Fi.
FaceTime werkt alleen wanneer je een Wi-Fi verbinding hebt. Met apps uit Cydia zoals 3G Unrestrictor en My3G kun je inderdaad FaceTime'n over 3G

kobus12 07-07-11 15:31

Ik vind FaceTime maar slapjes je moet ten eerste altijd internet gebruiken als je iemand wil spreken,En het is ook vaak het geval dat je de zelfde ITunes acount gebruikt als je rest van je familie dat is bellen dus niet mogelijk.

midon 07-07-11 16:13

Volgens mij ben je ook nog eens afhankelijk wie je provider is. Ik zit bij KPN en Facetime doet het op mijn iPhone4, daar in tegen zit een vriend van mij bij vodafone en daar zit geen instel mogelijkheid wat betreft Facetime.

rickert 07-07-11 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midon (Bericht 689248)
Volgens mij ben je ook nog eens afhankelijk wie je provider is. Ik zit bij KPN en Facetime doet het op mijn iPhone4, daar in tegen zit een vriend van mij bij vodafone en daar zit geen instel mogelijkheid wat betreft Facetime.

Dat is onzin, ik heb zelf ook vodafone en niks geen problemen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.