//

app die weet wat het is

app die weet wat het is discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mede iphone gebruikers zo liep ik laast ergens,kwam een diertje tegen die ik nog nooit gezien had,natuurlijk heb ik die op de foto gezet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-07-11, 17:25
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard app die weet wat het is

hallo mede iphone gebruikers

zo liep ik laast ergens,kwam een diertje tegen die ik nog nooit gezien had,natuurlijk heb ik die op de foto gezet met de iphone.
naderhand heb ik geprobeerd om te achterhalen welk diertje dit nu was,foto ingediend bij verschillende fora,s(forums)en tot op heden geen idee of antwoord gekregen

nu rijst de vraag en ik heb dit natuurlijk grondig doorgespit of er ook een app bestaat die gelijk laat zien wat voor soort diertje je nu op de foto gezet hebt.


voorbeeld
dus stel ik neem een foto van een lieveheersbeestje en de app die gelijk laat zien welk lieveheersbeestje dat nu is,of elk ander soort dier,waarvan je niet zeker bent wek diertje je nu gefotografeerd hebt

gr mrfred

ps:hoe kan ik eigenlijk een foto bij dit bericht plaatsen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-11, 22:42
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrfred Bekijk bericht
hallo mede iphone gebruikers

zo liep ik laast ergens,kwam een diertje tegen die ik nog nooit gezien had,natuurlijk heb ik die op de foto gezet met de iphone.
naderhand heb ik geprobeerd om te achterhalen welk diertje dit nu was,foto ingediend bij verschillende fora,s(forums)en tot op heden geen idee of antwoord gekregen

nu rijst de vraag en ik heb dit natuurlijk grondig doorgespit of er ook een app bestaat die gelijk laat zien wat voor soort diertje je nu op de foto gezet hebt.


voorbeeld
dus stel ik neem een foto van een lieveheersbeestje en de app die gelijk laat zien welk lieveheersbeestje dat nu is,of elk ander soort dier,waarvan je niet zeker bent wek diertje je nu gefotografeerd hebt

gr mrfred

ps:hoe kan ik eigenlijk een foto bij dit bericht plaatsen
In de Google app zit zoiets
Maar of deze insecten herkent... Ik denk het niet
Vooralsnog nog een beetje science fiction denk ik ;-)
  #3  
Oud 09-07-11, 23:57
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

en wat kan je dan presies met google app?
en het is niet specifiek iets over insekten hoor
kan ook een gebouw zijn of zo
maar je begreep mij wel denk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App verwijderen die aan het installeren is / op 'wachten'staan eddyboerman iPhone Apps 5 25-12-10 23:09
Speedtest app die het aantal mb aangeeft wessel78 iPhone Apps 1 07-04-10 08:40
programma om sms van andere te kijken zonder dat die gene het weet Mr.Erie Archief 11 16-08-09 14:48
App die bij houd wat je eet? knrd iPhone Apps 5 03-06-09 14:30
Weer een analyst die weet waarom tekort iPhones forum.bericht Chat en geruchten 0 07-04-08 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.