//

Ipod app

Ipod app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De orginele ipod app op mijn iphone geeft een wit beeld bij opstarten en gaat in een paar seconden weer uit.Dus start niet op.Iemand enig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-11, 18:16
ray12021968 ray12021968 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 60
Standaard Ipod app

De orginele ipod app op mijn iphone geeft een wit beeld bij opstarten en gaat in een paar seconden weer uit.Dus start niet op.Iemand enig i.d.?Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-11, 20:16
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

hou je home knop + powerknop ingedrukt totdat je iphone vanzelf weer opstart probeer dan je ipod app opnieuw en als dit niet heeft geholpen
dan moet je rostoren...
  #3  
Oud 11-07-11, 20:47
ray12021968 ray12021968 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 60
Standaard

Bedankt voor je reaktie maar dat had ik al gedaan,je bedoeld denk ik restoren?Staat dat ook nog ergens precies omschreven want heb inmiddels wel een jailbreak(welleswaar via redsnow)en wil niet mijn iphone weer gaat syncroniseren en die kwijt raak.groet Ray.
  #4  
Oud 12-07-11, 20:07
ray12021968 ray12021968 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 60
Standaard

Dus herstellen en opnieuw jailbreak?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juli 2011 om 19:09 ----------

Of kan dat met mijn jailbreak erop?iemand???
  #5  
Oud 12-07-11, 23:05
ray12021968 ray12021968 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 60
Standaard

Oja en onder in mijn scherm worden wel 2ipod iconen aangemaakt maar werken doen ze geen van 2.
  #6  
Oud 12-07-11, 23:21
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

helaas als je restort gaat de jailbreak ervan
maar het jailbreaken kan veel makelijker door met je iphone naar JailbreakMe 3.0 te gaan en zo te jailbreaken
ik veronderstel dat als je restort dan de versie 4.3.3 op je iphone zit en die dus te jailbreaken is via deze handige manier

het kan evengoed zijn dat die ipod app door de jailbreak niet werkt
maar met deze nieuwe jailbreak zijn er problemen opgelost die in de vorige versies problemen gaven!

laat gouw iets weten!
  #7  
Oud 12-07-11, 23:44
ray12021968 ray12021968 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 60
Standaard in safe mode

Hoi als eerste bedankt voor je reaktie.
Ik heb de jailbreakme van de week verschillende keren geprobeerd maar dat lukte niet en heb die daarna met redsnow gedaan.Op het laatst ging mijn iphone trillen en knipperen maar dacht:als alles werkt dan vind ik het best.Het is mijn vierde of vijde jailbreak en ik kom er altijd wel uit op een of andere manier.Wat mijn net overkwam(en waarom dit bericht ook :in safe mode heet) is dat er een scherm van overboard in beeld kwam en mijn iphone in de in safe mode stond.Ik probeerde hierop mijn ipod app en die werkte,helemaal blij natuurlijk en gelijk overboard eraf geknikkerd.Waarom weet ik niet maar dacht dat het daaraan kon liggen.Springboard opnieuw en weer niks.Ik denk dat ik maar herstel en het weer eens via jailbreakme probeer.Ik hoop dat ff wachten met 4.3.4 of kan ik terug naar een eerdere versie buiten itunes om?(heb me daar nooit zo in verdiept namenlijk)Groet en nogmaals bedankt Ray

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juli 2011 om 00:33 ----------

Ik heb hersteld en nieuwe jailbreakme gedaan en dit alles in een half uurtje.Het was nog simpeler als ik dacht.Nogmaals bedankt voor je reaktie.Groet Ray.
  #8  
Oud 13-07-11, 10:16
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

oh, het zat aan een app van cydia
ik dacht dat je niks had van app erop gezet...
die safe mode is idd heel handig, bv als je een app in cydia download en er gaat iets mis met die app of er is een fout in dan gaat je iphone direct in safe mode om deze ervan te doen.

om te downgraden en ervoor te zorgen dat je altijd kan terugkeren naar een jailbreakbare versie moet je eerst tiny umbrella downloaden op je pc/mac

dan moet je de shsh gegeven via dat programma oplaan van je iphone op deze versie die je nu zit.
stel dat je bv restord en itunes zet dan automatis fw 4.3.4 erop dan kan je waarscheinlijk niet meer jailbreaken op deze versie, downgraden maar!

stap1/zorg er zeker voor dat je de shsh gegevens van de nu gebruikte fw dat op je iphone staat op te slaan, (dus je moet je iphone wel aansluiten op de pc hè)

stap2/download de versie waarvan je de shsh gegevens hebt opgeslegen van de site felixburns(gewoon in google intikken)

stap3/sluit je iphone in itunes aan en doe de toetsencombinatie terwijl je op restore klikt: shift+klik op de restore knop

stap4/ na enkele minuten zal er een foutmelding verschijnen in itunes en is het het moment op het progje tiny umbrella te openen en dan te klikken op "uit recobery mode te klikken" maar din in het engels

hoop dat ik je geholpen heb.
voor die laatste stap is er dus een knop maar ik weet niet hoe deze weer heet
er komt recovery in voor dat weet ik nog( al een tijdje geleden dat ik gedowngrade heb)

mvg,ad
  #9  
Oud 15-07-11, 19:17
ray12021968 ray12021968 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 60
Standaard Ipod app

Mijn ipod app werkt nog steeds niet.ik heb mijn iphone hersteld en er een nieuwe jailbreak opgezet,nu via jailbreakme.Als ik op de app druk verschijnt die wel en niet zoals eerder een wit beeld en weg ipod.Ook komen er onder in beeld de normale dingen zoals afspeellijst enzo.Echter als ik daar op druk gebeurt er niks.wel staat er dat ik muziek kan verkrijgen via itunes.Dat ga ik ook doen maar had ook graag beeldmateriaal via YourTube2 gehad.Alvast bedankt voor eventueele reakties.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn IPOD APP IS WEG XD srgnn-38 iPhone Apps 4 16-11-11 23:37
Wi-Fi op ipod (app) jeffreyappel Wi-Fi 0 07-02-11 10:03
Muziek: iPod app vervanging eriksmith200 Muziek, foto & video 2 12-11-10 08:55
Alternatief iPod app Tunix iPhone Apps 5 04-10-10 09:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.