//

Standaard Apple Apps verwijderd!

Standaard Apple Apps verwijderd! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een probleem, ik heb met iPhone explorer films op mijn gejailbreakte iPhone 4 4.3.3 gezet en eentje was mislukt, ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-11, 20:23
joetsy joetsy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Roermond
Berichten: 17
Standaard Standaard Apple Apps verwijderd!

Beste leden,

Ik heb een probleem, ik heb met iPhone explorer films op mijn gejailbreakte iPhone 4 4.3.3 gezet en eentje was mislukt, ik heb deze willen verwijderen maar iPhone explorer is vanuit de root gaan verwijderen. Nu is de eerste folder in de root de Applications folder. Ik heb heel snel op stop gedrukt maar hij heeft dus alle applicaties in die folder (waar de cydia en default Apple apps staan) verwijderd tot aan de Mail app op alphabetische volgorde. Dat betekend dat dus o.a. Cydia, App Store, Camera, Calendar (Agenda) etc. verwijderd. Is er een manier om deze vanuit iOS zelf te herstellen of betekend dit dat ik iOS er echt opnieuw op moet zetten (wat ik probeer te voorkomen)?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten,
Wesley
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps store icon verwijderd Tideman iPhone Apps 3 21-08-09 10:02
Standaard Apps verwijderen? flunk Desktop-applicaties 11 26-11-08 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.