//

Cameraprobleem

Cameraprobleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik met de iPhone4 in hoge resolutie een foto wil maken, is het resultaat een foto die lijkt genomen te zijn van achter een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-11, 22:25
merkava merkava is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Cameraprobleem

Wanneer ik met de iPhone4 in hoge resolutie een foto wil maken, is het resultaat een foto die lijkt genomen te zijn van achter een verduisteringsgordijn (zie bijlage): er ligt een patroon van fijne zwarte lijnen op de foto.

Kan dit een hardwareprobleem zijn, of een conflict tussen 2 camera apps?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Image1.jpg‎ (53,1 KB, 15x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-11, 12:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik zie eerlijk gezegd niks (maar dat kan aan mij liggen), je hebt de foto op een plaats getrokken die net nogal donker/duister is merk ik, zal mss daaraan liggen?
Als ik 's avonds zit te filmen mee de iphone en het licht brand en/of ik film mijn muur ofzo of als ik een foto trek dan is onze muur van in huis veel geler dan in het echt , op de iphone en foto's trekken en filmen blijft het beste als het klaar is.
  #3  
Oud 23-07-11, 12:43
merkava merkava is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Cameraprobleem

Nee, het ligt echt niet aan de belichting. Ik voeg hierbij een foto bij die het probleem duidelijker stelt: het doet zich het duidelijkst voor bij het inzoomen.

De zwarte streepjes zijn duidelijk zichtbaar en liggen als een 'voile' over de foto.

De weergave op het scherm is trouwens dezelfde als op de foto.
De frontale cam heeft het probleem niet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Camerafout iphone.jpg‎ (115,9 KB, 8x gelezen)
  #4  
Oud 23-07-11, 13:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Helaas kan ik u nie helpen maar wat ik wel kan zeggen is dat als je met je iphone begint in te zoomen de kwaliteit enorm vermindert, een smartphone eender welke is nog steeds geen vervanging van een gewone goeie camera die je in de winkel koopt. .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.