iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   SMS-, Call- & DataCounter (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/96096-sms-call-and-datacounter.html)

DeKaleMajesteit 25-07-11 15:16

SMS-, Call- & DataCounter
 
Heb welgeteld 10 dagen gebruik kunnen maken van iedere App, gedownload en geïnstalleerd via Cydia:

- SMSCounter 3
- CallCounter 3
- DataCounter

SMSCounter werkt perfect: het houdt precies bij hoeveel sms'jes er verstuurd zijn vanaf bijvoorbeeld de eerste dag van de maand tot op heden. Zelfde met CallCounter: het rond het aantal minuten af hoelang je gebeld hebt van bijvoorbeeld de eerste dag van de maand tot op heden, zelfde verhaal voor DataCounter, alleen dan vanzelfsprekend met betrekking tot datagebruik.

Ik ben zeer tevreden met deze Apps, omdat ook ik met bepaalde limieten zit iedere maand, en alles automatisch wordt bijgehouden.

Nu mijn probleem: na 10 dagen gebruik te hebben gemaakt, moeten deze Apps worden gekocht voor $2.99 per stuk. Op zich geen probleem, het is niet veel geld. Ik heb alleen geen PayPal account (enige betaalmogelijkheid) en bovendien geen Creditcard.

Is er een manier om deze Apps te blijven gebruiken, maar er niet voor te betalen (simpelweg omdat ik dat niet kan)? Zijn ze ergens anders vandaan te plukken?

Hoop dat iemand mij kan helpen, moet alles nog een beetje onder de knie krijgen met Cydia e.d. :)

Officiële website: | Black Facility

wblink 25-07-11 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeKaleMajesteit (Bericht 694073)
Heb welgeteld 10 dagen gebruik kunnen maken van iedere App, gedownload en geïnstalleerd via Cydia:

- SMSCounter 3
- CallCounter 3
- DataCounter

SMSCounter werkt perfect: het houdt precies bij hoeveel sms'jes er verstuurd zijn vanaf bijvoorbeeld de eerste dag van de maand tot op heden. Zelfde met CallCounter: het rond het aantal minuten af hoelang je gebeld hebt van bijvoorbeeld de eerste dag van de maand tot op heden, zelfde verhaal voor DataCounter, alleen dan vanzelfsprekend met betrekking tot datagebruik.

Ik ben zeer tevreden met deze Apps, omdat ook ik met bepaalde limieten zit iedere maand, en alles automatisch wordt bijgehouden.

Nu mijn probleem: na 10 dagen gebruik te hebben gemaakt, moeten deze Apps worden gekocht voor $2.99 per stuk. Op zich geen probleem, het is niet veel geld. Ik heb alleen geen PayPal account (enige betaalmogelijkheid) en bovendien geen Creditcard.

Is er een manier om deze Apps te blijven gebruiken, maar er niet voor te betalen (simpelweg omdat ik dat niet kan)? Zijn ze ergens anders vandaan te plukken?

Hoop dat iemand mij kan helpen, moet alles nog een beetje onder de knie krijgen met Cydia e.d. :)

Officiële website: | Black Facility

Dan neem je toh een paypal account: is gratis.

Anders: stuur mi het bedrag maar op, regel ik de betaling voor je.

Offee: wil je gewoon niet dat belachelijke bedrag voor die apps die je goed vind betalen?

Onyx 25-07-11 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeKaleMajesteit (Bericht 694073)
Heb welgeteld 10 dagen gebruik kunnen maken van iedere App, gedownload en geïnstalleerd via Cydia:

- SMSCounter 3
- CallCounter 3
- DataCounter

SMSCounter werkt perfect: het houdt precies bij hoeveel sms'jes er verstuurd zijn vanaf bijvoorbeeld de eerste dag van de maand tot op heden. Zelfde met CallCounter: het rond het aantal minuten af hoelang je gebeld hebt van bijvoorbeeld de eerste dag van de maand tot op heden, zelfde verhaal voor DataCounter, alleen dan vanzelfsprekend met betrekking tot datagebruik.

Ik ben zeer tevreden met deze Apps, omdat ook ik met bepaalde limieten zit iedere maand, en alles automatisch wordt bijgehouden.

Nu mijn probleem: na 10 dagen gebruik te hebben gemaakt, moeten deze Apps worden gekocht voor $2.99 per stuk. Op zich geen probleem, het is niet veel geld. Ik heb alleen geen PayPal account (enige betaalmogelijkheid) en bovendien geen Creditcard.

Is er een manier om deze Apps te blijven gebruiken, maar er niet voor te betalen (simpelweg omdat ik dat niet kan)? Zijn ze ergens anders vandaan te plukken?

Hoop dat iemand mij kan helpen, moet alles nog een beetje onder de knie krijgen met Cydia e.d. :)

Officiële website: | Black Facility

Het klinkt een beetje alsof je illegale uitvoringen zoekt van deze progjes en dat is niet toegetaan op het forum helaas.
Wat wel een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat iemand zich opofferd om de Apps voor je te betalen en dat je dan bv via de bank het geld (op voorhand) naar hem/haar overboekt.
Alles legaal en betaling simpel geregeld ;)

DeKaleMajesteit 25-07-11 19:39

@wblink
Het aanmaken van een PayPal account gaat mij niet lukken aangezien ik geen Creditcard heb. Als jij de Apps voor me zou kunnen kopen dat ik het bedrag via bijvoorbeeld iDeal naar je overmaak: heel graag! Maar, hoe gaat dit dan verder in z'n werk? ;)

@Onyx
Ik ben in eerste instantie niet op zoek naar de illegale uitvoeringen van de Apps. Met het 'ergens anders vandaan plukken' bedoelde ik met name of ze nog op een andere manier te koop zijn dan via PayPal, aangezien mij dat niet gaat lukken.

Als ik de Apps eenmaal heb, hoe installeer ik deze dan (via Cydia/iTunes...)? Kan iemand mij dat uitleggen (of eventueel doorverwijzen naar een ander gedeelte op het forum)? :)

DeKaleMajesteit 28-07-11 17:50

Heb inmiddels een oplossing gevonden! Dankjewel voor jullie reacties!

WDS001 28-07-11 18:05

Mooi dat het probleem is opgelost :) Weet wel dat je ook zonder creditcard een Paypal account kan aanmaken, dan kan je er gewoon geld opzetten via een bankoverschrijving.

DeKaleMajesteit 28-07-11 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 695026)
Mooi dat het probleem is opgelost :) Weet wel dat je ook zonder creditcard een Paypal account kan aanmaken, dan kan je er gewoon geld opzetten via een bankoverschrijving.

Daar ga ik me dan is even in verdiepen. PayPal komt de laatste tijd vaker naar boven als gebruikelijk betaalmiddel, bijvoorbeeld op Marktplaats. Thanks voor de tip!

PCM_Smeets 29-07-11 10:45

PayPal kan gekoppeld worden aan je Bankrekening. Je hebt daar dus geen creditcard voor nodig....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:30.