iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Kan je flash player op je iPhone krijgen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/975-flash-player-op-iphone-krijgen.html)

q_ariens 16-10-07 18:06

Kan je flash player op je iPhone krijgen
 
Vind het vervelend dat ik geen flash sites kan bekijken met de iPhone.
Ik hoopte dat er al wat bekend was hoe je die Flash sites wel kan bekijken.

Groet Quintin ;)

Splendid 16-10-07 19:00

Dit is iets wat ik ook wel mis op m'n iPhone. Maar heb er tot op heden nog niks over gehoord. Niet dat er iets is maar ook niet dat ze er mee bezig zijn ofzo. Niks nadda nopes. :(

Stiruam 21-10-07 16:25

Hmm vreemd... Nja de PSP (Playstation Portable) kreeg ook pas na anderhalf jaar flash support en dat bleef bij flash 6.0... Hopen dat apple dat sneller kan, want dat zal idd wel een gemis zijn. Ik snap niet waarom ze dat er niet meteen op donderen want zoveel werk is het niet. Tja de PSP heeft last van te weinig ram geheugen voor een browser + flash en daarom zeurt ie vaak over "out of memory" en gaan flash files boven de 2Mb niet werken hoeveel ram heeft de iPhone..?

crunch81 21-10-07 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door q_ariens (Bericht 7195)
Vind het vervelend dat ik geen flash sites kan bekijken met de iPhone.
Ik hoopte dat er al wat bekend was hoe je die Flash sites wel kan bekijken.

Groet Quintin ;)

Simpel antwoord: Nee.......
En ook geen mogelijkheid om dit via via te regelen, doet het gewoon niet.

michi 22-10-07 17:44

zou het ook niet mogelijk zijn doormiddel van een of andere hack. Of door een firmware update?

atQuest 22-10-07 17:52

zal een samenwerking moeten worden tussen adobe en apple denk ik.. adobe is daar niet zo vlot in, op vista 64 bit draait ie ook nog niet...

crunch81 22-10-07 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michi (Bericht 8537)
zou het ook niet mogelijk zijn doormiddel van een of andere hack. Of door een firmware update?

Ja, alleen een firmware upgrade zou hier verandering in kunnen brengen, Maar dat moet dan wel een beste firmware upgrade zijn, aangezien Safari niet met Flash communiceerd....

Dylan 26-10-07 01:58

Er is uberhaupt nog geen flash player voor mobiele telefoons zover ik op de adobe website kan vinden, ik had hiervoor een Nokia N95 ^^ & en Sony Ericsson P1i en bij deze foons had ik hetzelfde probleem.

Adobe moet er nog mee komen, dan zal je het vast ook met de iPhone kunnen downloaden.

crunch81 27-10-07 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dylan (Bericht 10021)
Er is uberhaupt nog geen flash player voor mobiele telefoons zover ik op de adobe website kan vinden, ik had hiervoor een Nokia N95 ^^ & en Sony Ericsson P1i en bij deze foons had ik hetzelfde probleem.

Adobe moet er nog mee komen, dan zal je het vast ook met de iPhone kunnen downloaden.

Ik heb een HTC p3300, Daar zit Flash 7 op met Windows Mobile 6.

hanzopower 03-11-07 22:09

heb wat geduld....komt er zeker en vast aan...

andychoco 03-01-08 12:40

Geduld is een schone zaak zeggen ze maar helaas nog steeds geen flash voor de iPhone, iemand enig idee? alternatieven?

Marcski 03-01-08 12:50

helaas niet :(

vind het toch wel vreemd, aangezien het het niet echt een nieuw platform is zou je verwachten dat het redelijk makkelijk te implementeren is

jetgadget 09-01-08 13:25

@ Stiruam, is er al wat in zicht? wil heel graag flash bekijken op de iphone... zucht...

patromino 09-01-08 18:55

is youtube niet een op flash gebaseerde site? zou dan toch koud kunstje moeten zijn om safari ook mee te laten doen.

jeekes 09-01-08 18:58

speciaal voor de iphones worden youtube-filmpjes omgezet naar een ander formaat (kan er even niet op komen welk) maar youtube op de iphone is dus niet op flash gebaseerd :)

Stiruam 09-01-08 19:00

Omg Jeekes is me voor

Nee youtube is idd flash maar de flash video's zijn in h.264 en dat speeld de iPhone af.. geen flv dus en dan nog het porten zou niet mee vallen denk ik :p

Greetz, Stiruam

jeekes 09-01-08 19:03

gebeurt dat dan niet vaak bij jou?:p

Stiruam 09-01-08 19:08

Heheh jha gebeurt idd vaker en het zal een maar vaker gebeuren aangezien het aantal NL iPhone owners blijft stijgen :p

Greetz, Stiruam

jeekes 09-01-08 19:10

Ik ben van België en heb er geen, maar ik vind het wel enorm interessant om te weten hoe je hem kan unlocken enzo en ik ben wl van plan er een te kopen (maar ik heb hem niet 'nodig'):D

goacidia 20-04-08 17:54

s er ondertussen al meer nieus rond de flash player
of ben ik nog steeds wat te vroelet me know

Beestig forum trouwenskben ier al veel te weten gekomen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.