iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Help (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/97688-help.html)

MarkBovee 18-08-11 22:29

Help
 
Hallo,

Ik heb sinds vandaag whatsapp op mijn iphone 4 32gb gezet maar ik heb de volgende problemen na de installatie hiervan.

Ik kan geen contacten zien.
ik ben niet zichtbaar voor andere gebruikers.
ik kan alleen maar mensen uitnodigen het ook te nemen en doe dit dan door een sms of email te versturen naar desbetreffende.

ik heb mijn nummer goed ingevoerd volgens mij en mijn telefoon heeft de nieuwste firmware.
wat kan dit zijn?

Wie helpt mij ik wil gewoon me vriendin kunnen whatsappen :)

Alvast bedankt!

apotheosis 18-08-11 22:46

Ik veronderstel je toch eerst zo'n code moest ingeven? Als je whatsapp installeert dan moet je je gsm nummer ingeven en nadien moet je zo'n code krijgen om in te geven en dan zou dat in orde moeten zijn.
Je kan whatsapp er altijd eens afgooien en opnieuw opzetten.
Bij uw favorieten in whatsapp staat er ook niemand?

MarkBovee 18-08-11 22:57

Ik heb inderdaad de eerste keer een code moeten invoeren.
dit heb ik gedaan.
er verschijnen geen contacten in de favorieten van mijn whatsapp tenzij ik deze handmatig toevoeg.
maar dan kan ik alleen bellen naar deze mensen of ze een uitnodiging sturen om ook whatsapp te installeren terwijl ze het al hebben.

Ik word er gek van!

apotheosis 19-08-11 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBovee (Bericht 700559)
Ik heb inderdaad de eerste keer een code moeten invoeren.
dit heb ik gedaan.
er verschijnen geen contacten in de favorieten van mijn whatsapp tenzij ik deze handmatig toevoeg.
maar dan kan ik alleen bellen naar deze mensen of ze een uitnodiging sturen om ook whatsapp te installeren terwijl ze het al hebben.

Ik word er gek van!

Ik raad u voorlopig dan aan om viber te gebruiken; viber is een gratis app waarmee je kan bellen en smsen naar je vriendin, werkt ook via data en werkt via gprs,EDGE,3G en Wi-Fi voor sms berichten en bellen gaat het beste als je beiden Wi-Fi of 3G hebt, is hetzelfde systeem als whatsapp.
Uiteraard is bij deze app hetzelfde; je vriendin moet deze app staan hebben op haar toestel.

Met whatsapp kan je niet bellen, met viber wel omdat viber dan via data werkt als je op de free call klikt, bij whatsapp is bellen op de normale manier en gaat van je geld of bundel van je belminuten die je hebt af.

Guest-20180925190238 19-08-11 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBovee (Bericht 700559)
Ik heb inderdaad de eerste keer een code moeten invoeren.
dit heb ik gedaan.
er verschijnen geen contacten in de favorieten van mijn whatsapp tenzij ik deze handmatig toevoeg.
maar dan kan ik alleen bellen naar deze mensen of ze een uitnodiging sturen om ook whatsapp te installeren terwijl ze het al hebben.

Ik word er gek van!

Heb je de telefoonnummers in je contacten in internationaal formaat opgeslagen? Dus +31 12 1234567890 ipv. 012 1234567890.

Whatsapp is geen Hollandse app, dat is een internationale app en die heeft het internationale nummer nodig om te kijken of jouw contacten ook Whatsapp gebruiken.

Het Hollandse nummer 012 1234567890 kan in elk land voorkomen. Hoe moet Whatsapp dat gaan vinden?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:18.