//

tomtom app

tomtom app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de tomtom benelux app gekocht via de app store, maar als ik deze wil starten zie ik het logo en springt hij weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-09-11, 17:48
mk2712 mk2712 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard tomtom app

ik heb de tomtom benelux app gekocht via de app store, maar als ik deze wil starten zie ik het logo en springt hij weer op het beginscherm. ik heb al van alles geprobeerd: herinstalleren, iphone opnieuw opgestart, ... maar niets helpt er.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-11, 19:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat je kunt proberen: verwijder de app op je iphone. Herstart je iphone. Download de app opnieuw in iTunes uit de iTunes App Store op je computer, en installeer de app dan eens via iTunes via je computer.
  #3  
Oud 08-09-11, 12:57
mk2712 mk2712 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

ik heb het geprobeerd maar het helpt ook niet. wat ik ook raar vind is dat de app niet in de lijst van locatievoorzieningen staat. normaal gezien moet toch elke app die je locatie wilt gebruiken in die lijst staan ?
  #4  
Oud 15-02-15, 11:15
nokpunt nokpunt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 13
Standaard Oplader TomTom handsfree carkit

Mijn iphone 4s moest in de reparatie. Diverse contacten bleken los te zitten als gevolg van het heet worden tijdens het opladen. Opladen met de gewone lader is geen probleem. Ik ben er nu achter gekomen dat de lader van mijn handsfree-carkit van TomTom wel eens de oorzaak kan zijn. Als ik mijn iphone 1,5 uur in de carkit heb gehad voor navigatie dan is het toestel zeer warm, meer dan handwarm. De oplader van de carkit is 1,2 A. Heeft iemand hetzelfde probleem?
  #5  
Oud 15-02-15, 23:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik herken het heet worden van de iPhone tijdens navigeren en opladen zeker. Mijn iPhone 3G en later 4 werden loeiheet. Zo heet, dat de iPhone ook niet meer bijlaadde, maar bv de gehele rit op 48% bleef staan. Dit regelt de iPhone kennelijk zelf (thermische beveiliging om oververhitting te voorkomen) Nu met mijn iPhone 5s merk ik dat minder, maar heb eerlijk gezegd nog geen lange autorit in de volle zon gedaan.

Gelukkig heb ik op de lange vakantieritten steeds een auto met airco gehad. Ik richtte telkens een rooster op het toestel (niet eens per de nodig want de omgevingstemperatuur in de auto blijft ook wel lager dankzij airco) waardoor de iPhone koel genoeg bleef.

Opladen + GPS chip + continu scherm aan + de volle zo'n op je toestel (want op je raam geplakt met een houder) is gewoon een recept voor een hete telefoon. Daar heeft de accu en het toestel vast wel onder te lijden. Daar verander je niets aan, helaas!
  #6  
Oud 16-02-15, 00:01
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Onder de geavanceerde instellingen kan je de nieuwste TomTom app in 'energiebesparende modus' zetten waardoor ie minder batterijverbruik heeft...

Wellicht dat dit kan helpen...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #7  
Oud 16-02-15, 00:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat houdt die functie in? (Ik heb geen TomTom app, maar Navigon) Dimt het scherm dan iets?
  #8  
Oud 16-02-15, 00:54
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Neen...De kaart wordt ietsje trager geladen...
  #9  
Oud 16-02-15, 09:44
nokpunt nokpunt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 13
Standaard

Allen dank. Ik heb alvast de energiebesparende modus op mijn TomTom app ingeschakeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom 1.7 flitscamera in-app aankoop mhoutman iPhone Navigatie 14 20-05-11 01:52
app tomtom updaten 1.4>1.4.1 gabletable iPhone Apps 0 05-07-10 20:54
Tomtom kopen via app store xcharmedx Archief 10 13-03-10 10:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.