//

contacts beheren via webinterface

contacts beheren via webinterface discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zoek een app die het mogelijk maakt dat je via je webbrowser naar je iphone browst en je via de browser je contacten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-11, 23:53
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard contacts beheren via webinterface

Hoi,

Ik zoek een app die het mogelijk maakt dat je via je webbrowser naar je iphone browst en je via de browser je contacten kunt beheren.
Dus net zoiets als Wi-FiSMS maar dan voor contacten.
Ik ken Air Contacts al maar dat is read-only, ik zoek dus iets waarbij ik ook contacts kan editten.

Wie kent hier een app voor?

Bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: App waarmee je via webinterface op iphone het fotoalbum kunt delen/opschonen koekjedebij iPhone Apps 2 29-06-11 11:29
[iTunes Webinterface] iControl by Sycade DarkMessiah Ontwikkelen voor iOS 1 09-06-11 23:53
Contacts op iPad 2 niet zichtbaar in contacts-app Bareld iPad algemeen 0 31-05-11 23:52
Contactpersonen beheren Annelien iTunes 0 17-11-09 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.