//

App streamen ps3 server naar iphone?

App streamen ps3 server naar iphone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na heel wat puzzelen en uitzoeken is het me gelukt om doormiddel van een playstation 3 beta server op mijn computer te installeren, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-11, 04:13
thefinalist89 thefinalist89 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 9
Standaard App streamen ps3 server naar iphone?

Beste mensen,

Na heel wat puzzelen en uitzoeken is het me gelukt om doormiddel van een playstation 3 beta server op mijn computer te installeren, en zo kan ik nu op mijn Sony bravia tv al mijn bestanden van mijn pc streamen naar mijn tv. Heel handig voor afbeeldingen, muziek en vooral films. Alle formaten werken!

Nu heb ik natuurlijk verder gekeken, want het lijkt me leuk als ik nu met die zelfde server ook alles op de ipad of iphone kan afspelen. Nu heb ik deze kunnen vinden: App Store - SmartStor Fusion Stream DLNA Digital Media App
Deze vind meteen mijn ps3 server en ook al mijn bestanden. Muziek speelt hij af, foto's ook. Maar bij video's is het steeds een formaat dat niet word ondersteunt.

Iemand een idee of er nog zoiets is?

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
met iPhone naar meerdere airplay app streamen Wonto iPhone Apps 5 23-10-11 16:11
PS3 server streamen naar iPad? Roccade iPad Apps 1 04-08-11 19:38
PS3 app vrienden zien zonder in te loggen Hollywoodthehell iPhone Apps 1 15-01-11 20:38
PS3 remote app berryweterings iPhone Apps 7 28-08-10 17:42
Films streamen naar iphone Macfreak038 iPhone algemeen 0 01-08-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.