iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Agendageschiedenis verdwijnt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/99316-agendageschiedenis-verdwijnt.html)

Nadja1980 20-09-11 14:35

Agendageschiedenis verdwijnt
 
Ik heb sinds kort mijn iPhone weer eens gesynchroniseerd met m'n iMac.
Nu is er een groot gedeelte van mijn agendageschiedenis verdwenen in Week Calender en dus ook in de gewone Agenda. Hele maanden zijn gewist. Hoe kan dit? Heeft dat met de update te maken of met het sync-en van m'n computer met de iPhone. En kan ik dit nog terughalen? Of is het een simpele instelling die ik over het hoofd zie? :confused:

wombats 23-01-12 11:11

agenda geschiedenis weg !!
 
hier hetzelfde probleem, wou even terugkijken in mijn agenda op de iphone, is alles van meer dan een maand geleden verdwenen :(

KvdS 23-01-12 23:23

Bij mij staat er nog steeds voor twee jaar in mijn agenda.
Maar terwijl ik dit schrijf realiseer ik mij dat jullie vast via de kabel synchroniseren terwijl ik het door de lucht doe via Google mail en dat ook weer draadloos met iCal. Het zal dus naar alle waarschijnlijkheid een instellingsprobleem in iTunes zijn. Werken jullie al met iTunes 10.5.3 of nog met de 'oude' versie??

wombats 24-01-12 00:28

Heb de laatste versie van itunes erop staan, en met kabel gesynchroniseerd !, zal eens in de instellingen kijken of daar nu iets staat over de houdbaarheid van je agenda !!

Deesazter 25-01-12 13:57

Is deze vraag al aan Andreas gesteld, de maker van WeekCalender?

Hij heeft deze vraag ongetwijfeld al eens ontvangen en zal misschien ook wel een mogelijk antwoord hebben :)

spikebyt 18-02-12 13:26

Het fenomeen doet zich niet alleen in de WeekCalender voor, maar ook in de standaard agenda op de iPhone. Waar zou je dat in moeten/kunnen stellen?

WDS001 18-02-12 15:09

Instellingen -> E-mail, contacten, agenda's -> Agenda's -> Synchroniseer: Alles

XIII 18-02-12 15:41

Gebruik je Google Sync?

Die synchroniseert maximaal 1 maand terug geloof ik.

KvdS 18-02-12 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spikebyt (Bericht 772145)
Het fenomeen doet zich niet alleen in de WeekCalender voor, maar ook in de standaard agenda op de iPhone. Waar zou je dat in moeten/kunnen stellen?

Ja dat klopt daar Week een schil om de standaard agenda heen is.

WDS001 18-02-12 18:06

Hier synchroniseert Google Calendar probleemloos maanden terug. Net als alle andere agenda's die ik gebruik. Maar het moet dus wel ingesteld zijn op "Synchroniseren: Alles". Standaard staat dit op 1 maand, dus wellicht vandaar de problemen.

XIII 18-02-12 18:18

Dat lijkt helaas maar zo (omdat oude afspraken niet worden gewist).

Als je je iPhone nu als nieuw herstelt zal hij tot ongeveer 1 maand terug synchroniseren, maar de rest daarvoor niet (zelfs als je "Alles" selecteert).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.