iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   toezicht op de iphone van personeel (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/99551-toezicht-op-de-iphone-personeel.html)

djdave1983 27-09-11 23:57

toezicht op de iphone van personeel
 
Hallo, ik heb mijn personeel allemaal een iphone gegeven.
Nu wil ik graag op die telefoons een soort van toezicht hebben.
een app die ze niet uit kunnen zetten en waar ik op de pc thuis kan nakijken waar ze zijn en hun telefoon en sms verkeer in de gaten kan houden, aangezien de telefoonkosten via de zaak lopen.
heeft iemand hier een app voor?

ballegooier 28-09-11 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djdave1983 (Bericht 708431)
waar ik op de pc thuis kan nakijken waar ze zijn en hun telefoon en sms verkeer in de gaten kan houden

Lekkere baas ben jij. Ik zou dan, zodra ik thuis ben, m'n simkaart in een Nokia stoppen en die iPhone wegleggen. Ik vind het vrij grote privacy schending wat je daar beoogt!
De kosten kun je als het goed is, gewoon in de gaten houden of zelfs beperkingen instellen (bijv naar dure betaalde nummers) middels je zakelijke provider helpdesk oid? Daar moeten andere manieren voor zijn.
Ik denk dat de enige optie is de Find My iPhone dienst en die activeren op alle toestellen.
Gebruikers kunnen nl. elke app zelf afsluiten, dus er is geen app die aan die eis kan voldoen.

djdave1983 28-09-11 00:29

nee dat zie je verkeerd ballegooier.
de telefoons zijn alleen tijdens werkuren in gebruik. en na werk liggen ze bij ons op de zaak.
De werkzaamheden die wij verichten zijn wel zo dat het makkelijk is om te weten waar iemand is. dit om ze naar een volgende klant te kunnen sturen, en als er iets aan de hand zou zijn dat wij weten waar ze zijn. het is dus niet dat het personeel niet te vertrouwen is.
Het personeel weet dat deze app erop komt binnenkort. dus dit is niet iets wat ik zonder overleg doe

Pscherrenburg 29-09-11 13:14

kijk eens naar ownspy.
Daarvoor heb je wel een JB nodig.

XIII 29-09-11 13:21

Misschien eerst dit eens lezen?

Internetten en mailen op het werk @ iusmentis.com door Arnoud Engelfriet

colliehome 29-09-11 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djdave1983 (Bericht 708436)
nee dat zie je verkeerd ballegooier.
de telefoons zijn alleen tijdens werkuren in gebruik. en na werk liggen ze bij ons op de zaak.
De werkzaamheden die wij verichten zijn wel zo dat het makkelijk is om te weten waar iemand is. dit om ze naar een volgende klant te kunnen sturen, en als er iets aan de hand zou zijn dat wij weten waar ze zijn. het is dus niet dat het personeel niet te vertrouwen is.
Het personeel weet dat deze app erop komt binnenkort. dus dit is niet iets wat ik zonder overleg doe

Laat ze dan verplicht 4square ofzo gebruiken.

simlockvrij 29-09-11 13:28

als een baas de locatie van zn iphone wil weten die zn personeel gebruikt staat iedereen op zn achterste poten, op het moment dat apple alles opslaat hoor je niemand. gebruik is prima, misbruik niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.