iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebookprikbord op Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/99996-facebookprikbord-op-iphone-4-a.html)

Irrtje 05-10-11 21:57

Facebookprikbord op Iphone 4
 
Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje..
Ik heb sinds een tijdje een Iphone 4 en gebruik regelmatig facebook.
Nu doet sinds vanmiddag mijn facebookprikbord raar. Eerste instantie opent hij niet, en na een poosje wachten opent hij wel, maar kan ik niet naar beneden scrollen. Dit is bij mijn eigen prikbord zo maar ook bij die van mijn vrienden.

Alle updates zijn uitgevoerd.

Wat is er aan de hand en hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

Flex90 10-10-11 16:00

Facebook prikbord
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irrtje (Bericht 710218)
Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje..
Ik heb sinds een tijdje een Iphone 4 en gebruik regelmatig facebook.
Nu doet sinds vanmiddag mijn facebookprikbord raar. Eerste instantie opent hij niet, en na een poosje wachten opent hij wel, maar kan ik niet naar beneden scrollen. Dit is bij mijn eigen prikbord zo maar ook bij die van mijn vrienden.

Alle updates zijn uitgevoerd.

Wat is er aan de hand en hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

Hoihoi

Vervelend he, ik heb precies hetzelfde probleem.
Heb ook al geprobeert het te verhelpen door de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit had geen effect.

Sterker nog, toen ik hem opnieuw installeerde verdween het icoontje opeens en kon ik hem dus niet meer openen of verwijderen. Maar in de app store gaf ie aan dat het wel geinstalleerd was.
Toen ik opeens een berichtje op facebook kreeg was het icoontje weer terug.
Dus beter niet nog eens opnieuw installeren.

Edit* ook 4.3.5 nu en probleem is nog steeds niet opgelost

Irrtje 10-10-11 23:39

Hmmm, ja heb de app al een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar t heeft niks geholpen!

LisaB 11-10-11 19:42

Ik heb precies hetzelfde probleem en een vriendin van mij ook. Ik kon gewoon ineens niet meer scrollen op prikbordpagina's. Ik hoop dat het probleem snel verholpen kan worden, want facebooken is niet leuk zo -_-'

King1987 11-10-11 19:53

 Verplaatst naar: iPhone app

Irrtje 12-10-11 11:27

Facebook heeft nu weer een nieuwe update!
Na deze geinstalleerd te hebben doet hij het weer! :d

siebke76 12-10-11 19:36

hoe krijg ik het geluid uit gezet van de meldingen die ik krijg als iemand reaggeert op mijn status of als iemand mij een bericht stuurt ook de geluiden als ik niet op facebook zit

Scooter 15-10-11 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siebke76 (Bericht 713057)
hoe krijg ik het geluid uit gezet van de meldingen die ik krijg als iemand reaggeert op mijn status of als iemand mij een bericht stuurt ook de geluiden als ik niet op facebook zit

berichtgeving en de opties uitzetten

ramon6l 16-10-11 12:32

Na nieuwe update is het probleem nog steeds niet opgelost...

Irrtje 16-10-11 13:44

Wow, inderdaad! Hij deed het bij mij één dagje weer goed. En nu is het weer hetzelfde probleem! :mad:

allewijn 17-10-11 18:12

Al opgelost?
Hier zelfde probleem. Alles geprobeerd. Ook update naar iOS 5 hielp niet.

allewijn 18-10-11 22:50

Niemand?? In mijn vriendenkring al minimaal 6x zelfde klacht gehoord!?

Angie85 19-10-11 07:31

Heeft er iemand toevallig ook problemen met het accepteren van vrienden via de app? Heb nou al 3x hetzelfde probleem, ik krijg een push
melding van een friend request, die zie ik dan ook bovenin de app staan, maar als ik erop druk is er geen friend request zichtbaar.

Als ik dan met safari naar Facebook ga op de iPhone lukt het accepteren of weigeren wel!

Iemand?

Flex90 01-12-11 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Angie85 (Bericht 720286)
Heeft er iemand toevallig ook problemen met het accepteren van vrienden via de app? Heb nou al 3x hetzelfde probleem, ik krijg een push
melding van een friend request, die zie ik dan ook bovenin de app staan, maar als ik erop druk is er geen friend request zichtbaar.

Als ik dan met safari naar Facebook ga op de iPhone lukt het accepteren of weigeren wel!

Iemand?

Klopt dit heb ik ook.
Ik zie een 1 staan bij vriendenverzoeken, maar als ik erop klik dan zie je geen request zichtbaar ja.
Na een tijdje wachten en steeds opnieuw erop klikken komt soms de request wel tevoorschijn, maar ideaal is het niet.

Scooter 02-12-11 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flex90 (Bericht 741893)
Klopt dit heb ik ook.
Ik zie een 1 staan bij vriendenverzoeken, maar als ik erop klik dan zie je geen request zichtbaar ja.
Na een tijdje wachten en steeds opnieuw erop klikken komt soms de request wel tevoorschijn, maar ideaal is het niet.

Sinds een paar dagen heb ik er nu plots ook last van hopelijk komen ze snel met een update


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:17.