in-app aankoop: 'kan geen verbinding met server maken' (Live Traffic) discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS5 lukt het me niet meer om de in-app aankoop Live Traffic te installeren. Als ik op 'koop' tik, krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
in-app aankoop: 'kan geen verbinding met server maken' (Live Traffic)
Sinds de update naar iOS5 lukt het me niet meer om de in-app aankoop Live Traffic te installeren. Als ik op 'koop' tik, krijg ik netjes een melding dat ik deze al eerder had gekocht en op 'OK' kan tikken om opnieuw te downloaden.
Ik krijg steeds de melding dat Navigon geen verbinding kan maken met de server, en dat de eerstvolgende keer dat de app opnieuw gestart wordt, Live Traffic geactiveerd zal worden. Deze melding blijft zich maar herhalen, ook na herstarten van het toestel. Als ik bij 'Extra' kijk, zie ik achter Live Traffic een soort zandlopertje. Hebben meer Navigon gebruikers dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb gisteren de IOS5 update gedaan en heb precies hetzelfde met Navigon. Ik kan Navigon dus al helemaal niet opstarten, dus sowieso Live Traffic ook niet. Is er misschien inmiddels al meer duidelijkeheid over dit probleem?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen verbinding maken met Wi-Fi Netwerk | Daantromp | Wi-Fi | 3 | 18-06-11 17:05 |
iPhone: kan geen verbinding met youtube maken | nickholtus | Jailbreak | 1 | 19-02-11 00:31 |
Windows: Kan geen verbinding maken met de update server | The Raptor | iTunes | 2 | 16-10-10 14:59 |
Kan geen verbinding maken met | Guest-1102131139 | Wi-Fi | 0 | 19-02-10 16:45 |
app store kan geen verbinding maken met i-tunes | sjaak75 | iPhone Apps | 2 | 15-10-09 14:55 |
|
|