iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: iPhone 4s problemen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/103274-iphone-4s-problemen.html)

mduijm02 02-11-11 10:32

iPhone 4s problemen
 
Als je veel met Navigon werkt dan raad ik aan niet de 4s te gaan gebruiken. De kaart is onleesbaar op de 4s. Ik wacht op een reactie van navigon wanneer dit wordt opgelost.

maartenn 03-11-11 07:55

Lijkt me hetzelfde probleem als eens eerder geconstateerd... Panoroma View 3D niet gebruiken, maar 3D helpt bij mij. Wacht ook op update Navigon...

mduijm02 03-11-11 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maartenn (Bericht 730004)
Lijkt me hetzelfde probleem als eens eerder geconstateerd... Panoroma View 3D niet gebruiken, maar 3D helpt bij mij. Wacht ook op update Navigon...

super duper, nu werkt de kaart weer normaal! Bedankt voor je reactie.. nu maar wachten op een update. Ik hoop dat ze ook wat iOS 5 bug eruit hebben gehaald. Sommige schermen werkten bij mij niet meer (ook niet op de iPhone 4). En een regelmatige crash bij muziek selectie..

hoognodige updates dus..

maartenn 03-11-11 12:07

Van de site van Navigon ter info:

iPhone 4S Problems with NAVIGON Premium 1.8 / NAVIGON Urban Answer: If you use an iPhone 4S, there might currently occur some problems with NAVIGON Premium 1.8:
• Map display blurred
• Schematic view blurred
• Lane assistant blurred
• Panorama View 3D does not work

The NAVIGON team is working with high pressure on this issue at the moment. In a short time there will be an update available (NAVIGON Premium 2.0) which should remove the software problems with iPhone 4S.


The application NAVIGON Urban 1.0 does not start at all on the iPhone 4S. There is an update (NAVIGON Urban Version 1.1) available in the App store which will fix this problem. Furthermore, the update includes new maps and an improved address search function.
This entry was last updated on: Monday, 31 October 2011 14:45

mduijm02 03-11-11 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maartenn (Bericht 730196)
Van de site van Navigon ter info:

iPhone 4S Problems with NAVIGON Premium 1.8 / NAVIGON Urban Answer: If you use an iPhone 4S, there might currently occur some problems with NAVIGON Premium 1.8:
[I]• Map display blurred
• Schematic view blurred
• Lane assistant blurred
• Panorama View 3D does not work

Yep, had ik ook gelezen, maar hier stond de MobileNavigator niet bij. Of is dit wellicht hetzelfde als Premium?

maartenn 03-11-11 13:16

Het staat er een beetje ongelukkig ja... Volgens mij is er voor de Iphone maar één versie: MobileNavigator (nu v.1.8.2) even afgezien van de build-versie.

Scidd0w 17-11-11 10:22

Nieuwe versie gereleased 2.0!
Maar kan nu na installatie helemaal geen kaarten meer downloaden. Loopt vast met de volgende foutmelding:
Failed to connect to the NAVIGON server. Please restart the app.

Herstarten van de app help niks en kom nu niet verder. :(

Guest-20180925190238 17-11-11 10:32

Werkt perfect hier, uiteraard via Wi-Fi.

Scidd0w 17-11-11 10:43

Vreemd zit ook via Wi-Fi te werken maar krijg niks dan die melding. Heb eigelijk geen zin om de hele app opnieuw te installeren want dan verlies ik al mijn historie...

mduijm02 17-11-11 10:49

werkt prima, ben nu de bestanden aan het downloaden..

Scidd0w 17-11-11 11:10

Wat flauw dat die bij iedereen werkt behalve bij mij. :(
Toch maar een herinstallatie proberen.

[update]
Na deinstallatie en herinstallatie werkt het nu naar behoren. Ben nu de maps aan het downloaden.
Wel jammer van mijn navigatie historie...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.