//

Navigon 2.0

Navigon 2.0 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Precies Je kunt natuurlijk proberen hoe ver je komt met dataroaming uit; ik meen gelezen te hebben dat Navigon Select vanzelf gaat protesteren als 'ie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-12-11, 08:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Precies
Je kunt natuurlijk proberen hoe ver je komt met dataroaming uit; ik meen gelezen te hebben dat Navigon Select vanzelf gaat protesteren als 'ie die check niet kan uitvoeren. Dan zet je data roaming gewoon even kort een aan en weer uit, toch?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-12-11, 10:39
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik heb de Europa kaarten nog niet gekocht, maar moet je ieder land apart kopen of is het een all in one Europa deal?
  #23  
Oud 27-12-11, 10:51
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ik heb de Europa kaarten nog niet gekocht, maar moet je ieder land apart kopen of is het een all in one Europa deal?
Je koopt alles aan, maar je beslist zelf welk land je downloadt.
  #24  
Oud 27-12-11, 10:53
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Bedankt, dat is dan niet duur.
  #25  
Oud 28-12-11, 09:55
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Precies
Je kunt natuurlijk proberen hoe ver je komt met dataroaming uit; ik meen gelezen te hebben dat Navigon Select vanzelf gaat protesteren als 'ie die check niet kan uitvoeren. Dan zet je data roaming gewoon even kort een aan en weer uit, toch?
hoe dacht je dat te doen Ballegooier en wel tijdens het rijden? Of wou je om de paar kilometer stoppen om data aan en weer uit te zetten.Tenzij er een handig iemand in de auto zit natuurlijk.
  #26  
Oud 28-12-11, 10:50
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Tja, het lijkt mij geen handige situatie, nee. Ik geef maar een mogelijke optie.
Persoonlijk zou ik de betaalde versie aanschaffen; heb je dit probleem niet meer (en nog wat andere voordelen, zoals eerder updates), en de gratis Select versie mag je sowieso maar 2 jaar gratis gebruiken. Dan moet je een in-app aankoop doen om het te mogen blijven gebruiken, toch?
  #27  
Oud 22-01-12, 13:01
Bert34 Bert34 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 7
Standaard

Mijn Navigon werkt niet meer op mijn 3G. Ik schijn een nieuwere software versie (4.3) te moeten hebben. Is dat te doen op een 3G ? Of is er een andere manier om mijn Navigon weer te laten werken ??

Alvast bedankt.......
  #28  
Oud 22-01-12, 14:12
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Nee, dat kan niet. 4.2.1 is de laatste firmware voor de iPhone 3G.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #29  
Oud 22-01-12, 15:28
Bert34 Bert34 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 7
Standaard

Maar betekend dit dan dat ik mijn Navigon niet meer kan gebruiken ?
  #30  
Oud 22-01-12, 15:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert34 Bekijk bericht
Maar betekend dit dan dat ik mijn Navigon niet meer kan gebruiken ?
Ja, dat is een vervelend nadeel van iOS (geen oude versies kunnen downloaden).

Neem eens contact op met Navigon? Misschien kunnen zij je nog helpen?
  #31  
Oud 22-01-12, 15:47
Bert34 Bert34 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 7
Standaard

Thanx voor de info. Ga ik proberen.
  #32  
Oud 24-01-12, 18:38
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Talking

Navigon (weer eens) in de war

  #33  
Oud 22-02-12, 19:18
greyyo greyyo is offline
• iOS 10.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Brabant
Berichten: 2
Standaard

Sinds enkel weken gebruik ik Navigon 2.0 op mijn iphone.Voor navigeren op straatniveau is het een goede app.Echter als je de hele route wilt bekijken en rijden ,waan je je weer in de vorige eeuw.Het valt dan meteen op dat het kaartmateriaal van Navteq er heel bekaaid vanaf komt.De kaart is wazig /onduidelijk en het lijkt net of Navigon met een dikke viltstift de plaatsennamen erin heeft geschreven.De verhouding klopt ook niet.
Gelet op de prijs-prestatie ,vind ik deze app helaas zeer matig.Dat het anders kan bewijst Ovi maps en die is ook nog eens gratis.Helaas is Ovi maps (nog) niet beschikbaar voor de iphone.
  #34  
Oud 23-02-12, 11:50
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greyyo Bekijk bericht
Sinds enkel weken gebruik ik Navigon 2.0 op mijn iphone.Voor navigeren op straatniveau is het een goede app.Echter als je de hele route wilt bekijken en rijden ,waan je je weer in de vorige eeuw.Het valt dan meteen op dat het kaartmateriaal van Navteq er heel bekaaid vanaf komt.De kaart is wazig /onduidelijk en het lijkt net of Navigon met een dikke viltstift de plaatsennamen erin heeft geschreven.De verhouding klopt ook niet.
Gelet op de prijs-prestatie ,vind ik deze app helaas zeer matig.Dat het anders kan bewijst Ovi maps en die is ook nog eens gratis.Helaas is Ovi maps (nog) niet beschikbaar voor de iphone.
Vergeet niet dat Ovi instalatie gratis is. Gebruik daarentegen niet! Die werkt via internet en is dus niet gratis. Helemaal als je over de grens gaat.
En over de kwatiteit van het kaarten materijeel kunnen we erg lang twisten. Meeste van ons zijn er tevreden mee.De een meer dan de ander.En als je steeds de route bekijkt voor de rit is het aan te raden om een inbouw navi te kopen.Met een groot scherm kun je dan de hele route wel zien.Aangenomen dat het om zien van de route tijdens het rijden gaat.
  #35  
Oud 23-02-12, 14:24
greyyo greyyo is offline
• iOS 10.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Brabant
Berichten: 2
Standaard

De Ovi kaarten zaten al voor geinstallleerd op mijn Nokia E7,de updates zijn gratis en je kan OFF Line navigeren. Je kan het bijna vergelijken met de vaste inbouw navigatie systemen.De kaarten zijn veel duidelijker en scherper en vooral actueler.Bij de vaste navigatie systemen zoals VDO-Dayton,is het kaartmateriaal ook minder,zeker in de jaren negentig.
Op straatniveau heeft Navigon/Garmin ,net zoals TomTom het redelijk voor elkaar,op route niveau komt het toch veel te kort en is het ronduit slecht.Het doet me idd terugdenken aan de jaren negentig,echter het is nu wel 2012.Garmin kan veel beter,het is toch ook een gerespecteerde speler op navigatie gebied.
Samenvattend kan ik zeggen dat Navigon op straatniveau redelik/goed is maar op route niveau geheel iphone app onwaardig is,zeker met het mooie duidelijk scherm van de iphone 4s.
  #36  
Oud 11-03-12, 15:33
MisterNiceguy MisterNiceguy is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook het probleem dat Navigon opeens niet meer werkt omdat ik geen simkaart van T-Mobile blijk te hebben, terwijl dit toch echt het geval is en ik de iPhone een kleine 3 weken heb.

Iemand al een oplossing hiervoor? Anders ga ik morgen de klantenservice maar weer eens lastigvallen.
  #37  
Oud 12-03-12, 22:17
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard

Ik vind het buitengewoon jammer dat de ondersteuning voor Bluetooth niet optimaal is.
Een gratis app als waze levert wel gesproken aanwijzingen via mijn speakers in de auto. (alpine/parrot).
Navigon laat het hier vreselijk afweten.
Hopelijk gaan ze dit ondersteunen, want voor wat je ervoor moeten betalen vind ik dat je te weinig krijgt.
Ook die zogenaamde lifetime kaartupdates zijn maar voor 2 jaar...
  #38  
Oud 13-03-12, 11:39
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Topdude Bekijk bericht
Ik vind het buitengewoon jammer dat de ondersteuning voor Bluetooth niet optimaal is.
Een gratis app als waze levert wel gesproken aanwijzingen via mijn speakers in de auto. (alpine/parrot).
Navigon laat het hier vreselijk afweten.
Hopelijk gaan ze dit ondersteunen, want voor wat je ervoor moeten betalen vind ik dat je te weinig krijgt.
Ook die zogenaamde lifetime kaartupdates zijn maar voor 2 jaar...
Dat ligt volgens mij niet aan Navigon. Bij mij werkt het prima; via BT krijg ik de aanwijzingen gewoon te horen.
  #39  
Oud 16-03-12, 10:56
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robenroute Bekijk bericht
Dat ligt volgens mij niet aan Navigon. Bij mij werkt het prima; via BT krijg ik de aanwijzingen gewoon te horen.
Vertel dan aan ons welk bluetooth carkit je gebruikt. Is het een ingebouwde of plug and play carkit.Of is het een radio met bluetooth functie?
  #40  
Oud 16-03-12, 11:19
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door putnik Bekijk bericht
Vertel dan aan ons welk bluetooth carkit je gebruikt. Is het een ingebouwde of plug and play carkit.Of is het een radio met bluetooth functie?
Even terug naar de eerste pagina en bericht nummer 7 lezen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.