//

Mediaplayer stopt niet als TomTom wat te zeggen heeft..

Mediaplayer stopt niet als TomTom wat te zeggen heeft.. discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op mijn vorige iPhone, een 4s, zat een feature die de Mediaplayer van de iPhone even pauseerde, om het TomTom stemmetje ('Eva') even de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-12, 13:47
tulipman tulipman is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Soesterberg
Berichten: 1
Standaard Mediaplayer stopt niet als TomTom wat te zeggen heeft..

Hallo,

Op mijn vorige iPhone, een 4s, zat een feature die de Mediaplayer van de iPhone even pauseerde, om het TomTom stemmetje ('Eva') even de gelegenheid te geven om navigatie aanwijzingen door te geven.

Nadat Eva haar zegje gedaan had, kwam de mediaplayer weer aan het woord. Ik luister veel naar podcasts in de auto.

Echter, ik heb sinds kort een (fantastische!!) iPhone 4s, en daar wil ik die feature natuurlijk ook inschakelen.

Echter: ik heb echt uren OVERAL gezocht in ALLE(?) instellingen van TomTom en de iPhone en ik kan NIET meer vinden waar die feature verstopt zit.

Is er iemand die dit weet??


Vast zeer bedankt, want twee stemmen door elkaar is wel erg irritant!!

Groeten

Robbert

Laatst gewijzigd door tulipman; 11-01-12 om 13:50. Reden: spelfout en toevoegingen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
mediaspeler, tomtom



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan iemand mij zeggen wat fout (-1) is wmaxim iPhone algemeen 1 16-08-08 22:23
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16
iPhone ?? Tja wat zal ik zeggen !! paul-r iPhone algemeen 10 31-10-07 07:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.