iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: Start niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/117337-start-niet.html)

iphone38 02-05-12 20:40

Start niet
 
Hallo wie kan mij helpen mijn tomtom 1.10 doet het niet meer hij komt tot het start scherm waar tomtom staat en sluit dan direkt weer af heb al een paar keer opnieuw geinstaleerd maar doet nog steeds niet heeeelp

Wallyİ 02-05-12 20:51

a. Ik dacht dat de laatste ondersteunde versie voor jouw iPhone de 1.9 was...

Je zal dus moeten downgraden...als het al kan...

b .Kan ook een LM (low-memory) issue zijn...

Doet hij dit ook na een reboot...dan geldt a...

iphone38 02-05-12 20:53

Ik heb er zondag nog mee genavigeert en trouwens heb ook al 1.9 erop gezet maar doet ook niet meer

Wilbie 05-05-12 12:15

iPhone herstellen...

arjan112 11-05-12 14:17

tomtom crash
 
hier hetelfde probleem. Tomtom op iphone 4 versie 1.10. start op en slaat direct weer uit. Al een herstel gedaan. niets werkt... Iemand een idee?

steelgate 13-06-12 11:35

Ik heb het zelfde probleem.
Heb al met versie 1.8, 1.9 en 1.10 getest. Allebei start op tot je tomtom ziet staan en valt weer weg.
Heb eens navigon opgezet en dat werkt wel.

arjan112 14-06-12 12:03

tomtom weer actief krijgen.
 
Ik heb inmiddels het probleem verholpen. Iphone helemaal resetten. Denk derhalve ook niet dat het een foutje van tomtom was. Maar goed het werkt als je hem helemaal opnieuw instaleert.

Dbrown 17-06-12 21:43

Mijn tomtom benelux v1.10 blijft ook crashen na het opstartscherm.

Via google heb ik het volgende gevonden:
'There is an option under general, at the very bottom, labeled "reset". If you go into that menu and select "reset settings" it gets rid of any non-default settings on your iphone. That fixed it for me. And it won't delete anything. '

En ook arjan112 raadt hetzelfde aan...

Wat ben ik exact kwijt als ik mijn instellingen herstel? (toch niet mijn muziek, agenda, berichten,... ?). En ik heb het dus enkel over de optie 'instellingen herstellen' en niet 'wis alle inhoud en instellingen', want als je dit laatste zou doen, en je zet je backup er terug op, dan heb je opnieuw hetzelfde probleem (dit zei een lid van een ander forum)

robbertjuh85 18-06-12 21:52

Mijn tomtom v1.10 west europa heeft tzelfde probleem. maar ik wil ook graag weten wat ik dan zou moeten doen.

48296 31-08-12 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dbrown (Bericht 803158)
Mijn tomtom benelux v1.10 blijft ook crashen na het opstartscherm.

Via google heb ik het volgende gevonden:
'There is an option under general, at the very bottom, labeled "reset". If you go into that menu and select "reset settings" it gets rid of any non-default settings on your iphone. That fixed it for me. And it won't delete anything. '

En ook arjan112 raadt hetzelfde aan...

Wat ben ik exact kwijt als ik mijn instellingen herstel? (toch niet mijn muziek, agenda, berichten,... ?). En ik heb het dus enkel over de optie 'instellingen herstellen' en niet 'wis alle inhoud en instellingen', want als je dit laatste zou doen, en je zet je backup er terug op, dan heb je opnieuw hetzelfde probleem (dit zei een lid van een ander forum)

Bedankt! na maanden geen tomtom te hebben was ik tijdelijk overgestapt op navigon. dankzij deze tip doet hij het weer!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.