iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: afsluiten tomtom (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/118972-afsluiten-tomtom.html)

bosco44 26-05-12 09:06

afsluiten tomtom
 
Hoi allemaal
Ik ben nieuw hier en heb ook mijn eerste iphone 4s
en wat een geweldig apparaat is het heb er echt veel schik mee:d

Maar heb een vraagje ik heb hem gejailbreakt en heb gisteren tomtom er op gezet werk perfect.
Maar is er een mogelijkheid dat je tomtom kan afsluiten?
Nu heb ik het gevoel ,kan het verkeerd hebben, dat hij op de achtergrond nog gewoon aan het mee draaien is.

Hiervoor had ik een htc hd2 ook heel veel plezier van gehad trouwens
maar daar kon je hem afsluiten (verlaat applicatie) en die kan ik niet vinden in de tomtom van mijn iphone 4s
Nu zet ik de iphone uit met de bovenste knop en dat is best irritant
Heeft iemand een idee?

Bubbly 26-05-12 09:12

2x op de homeknop drukken, dan zie je de multitaskbar met de lijst recente apps. Als je daar één van de apps inhoudt tot ze gaan trillen kun je TomTom (en anderen) 'echt afsluiten'. Alleen bij apps die op de achtergrond doordraaien haalt dit iets uit (= zet uit), verder hoef je dit eigenlijk nooit te doen tenzij een app bv. crasht bij opstarten.

En je iPhone hoef je nooit uit te zetten ;)

bosco44 26-05-12 09:22

Uit zetten tomtom
 
Gister een uur bezig geweest om die tomtom af te sluiten:( en zie hier binnen een min ben ik er achter:)met een simpel berichtje


Bubbly bedankt

Bubbly 26-05-12 09:25

Geen probleem! Als je in de toekomst vragen hebt, gebruik dan de zoekfunctie hier of post een topic met je vraag ;)

apotheosis 26-05-12 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bosco44 (Bericht 796872)
Gister een uur bezig geweest om die tomtom af te sluiten:( en zie hier binnen een min ben ik er achter:)met een simpel berichtje


Bubbly bedankt

Apple hun ios zit heel eenvoudig in elkaar, dan nog kan je niet zomaar alles weten, feit is wel; bij apple 1 keer iets gezien en je onthoud het, je vind het makkelijk terug en het werkt ook goed.
Ik heb zelf android gehad, ge ziet door het bos de bomen niet bij deze.
Teveel shit is ook nie goed.

Kan je al een screenshot maken met je iPhone? :).

bosco44 26-05-12 12:04

duhhh
 
Ik zou het willen doen maar ik heb geen idee waar je het over heb
Ik ben wat dat betref helemaal niet thuis met deze iphone ik weet niet eens wat hij allemaal.

Als je mij uitleg hoe dat moet dan probeer ik het ff

Bubbly 26-05-12 12:07

Je moet de 'basics' nog onder de knie krijgen begrijp ik, als je even de tijd hebt kun je altijd door de handleiding bladeren ;)

Daar staan dingen in zoals:
Een schermafbeelding maken
Druk tegelijkertijd op de aan/uit-knop en de thuisknop. De schermafbeelding wordt toegevoegd aan uw Filmrol-album.

bosco44 27-05-12 10:20

screenshot
 
Is dit wat jullie bedoelen


http://img2.uploadplaatjes.nl/20120527/602398.png



http://img2.uploadplaatjes.nl/20120527/602399.png

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 mei 2012 om 09:22 ----------

Zoals je ziet heb ik nog maar weinig apps maar dat komt nog wel.
Hou he goed in de gaten op dit forum:d

Bubbly 29-05-12 02:36

Klopt dat is een screenshot! :)

apotheosis 29-05-12 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bosco44 (Bericht 797323)
Is dit wat jullie bedoelen


http://img2.uploadplaatjes.nl/20120527/602398.png



http://img2.uploadplaatjes.nl/20120527/602399.png

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 mei 2012 om 09:22 ----------

Zoals je ziet heb ik nog maar weinig apps maar dat komt nog wel.
Hou he goed in de gaten op dit forum:d

Met je pc gedaan deze foto's geupload?
Als je dit met je iPhone wil doen en zo op fora zetten kan je de app imgurupload gebruiken, ik gebruik die altijd.

Bubbly 30-05-12 02:34

CloudApp Developer

AHMETCAR 28-07-12 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bosco44 (Bericht 796863)
Hoi allemaal
Ik ben nieuw hier en heb ook mijn eerste iphone 4s
en wat een geweldig apparaat is het heb er echt veel schik mee:d

Maar heb een vraagje ik heb hem gejailbreakt en heb gisteren tomtom er op gezet werk perfect.
Maar is er een mogelijkheid dat je tomtom kan afsluiten?
Nu heb ik het gevoel ,kan het verkeerd hebben, dat hij op de achtergrond nog gewoon aan het mee draaien is.

Hiervoor had ik een htc hd2 ook heel veel plezier van gehad trouwens
maar daar kon je hem afsluiten (verlaat applicatie) en die kan ik niet vinden in de tomtom van mijn iphone 4s
Nu zet ik de iphone uit met de bovenste knop en dat is best irritant
Heeft iemand een idee?

-----------///////-
Ja ga naar reute optie endan wis reute.

HenkvanR 28-07-12 17:43

als je volgens mij 1 keer op je home knop drukt is TomTom uit en hij draait niet op de achtergrond mee. Dit kun je ook zien aan het locatie/gps pijltje wat aangaat als je TT aanzet en uitgaat als je 1 keer op de homeknop heb gedrukt.

Wilbie 28-07-12 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HenkvanR (Bericht 810942)
als je volgens mij 1 keer op je home knop drukt is TomTom uit en hij draait niet op de achtergrond mee. Dit kun je ook zien aan het locatie/gps pijltje wat aangaat als je TT aanzet en uitgaat als je 1 keer op de homeknop heb gedrukt.

Nee, dan gaat TomTom niet uit. Als je van plek verandert komen de aanwijzingen vanzelf weer..

Je moet nadat je TomTom verlaten hebt dubbel klikken op de home-knop, dan het tomtom-symbooltje in de onderste balk opzoeken, daarop klikken en vasthouden totdat er een rood cirkeltje met een minteken verschijnt, en dan op dat cirkeltje klikken.

christiaanzwll 28-07-12 23:12

Tomtom blijft echt wel aan hoor. Ik reed laatst uit Amsterdam weg en toen ik op de juiste snelweg naar huis zat, zette ik tomtom uit, maar hij bleef gewoon doorpraten hoor.

HenkvanR 29-07-12 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wilbie (Bericht 811015)
Nee, dan gaat TomTom niet uit. Als je van plek verandert komen de aanwijzingen vanzelf weer..

Je moet nadat je TomTom verlaten hebt dubbel klikken op de home-knop, dan het tomtom-symbooltje in de onderste balk opzoeken, daarop klikken en vasthouden totdat er een rood cirkeltje met een minteken verschijnt, en dan op dat cirkeltje klikken.

Bij mij doet TT het zoals ik zei: 1 keer op de home knop en hij is uit, dus ik weet niet hoe het kan maar bij mij werkt het zo.

Dus kan ik je verder niet helpen.

jpwg001 31-07-12 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HenkvanR (Bericht 811096)
Bij mij doet TT het zoals ik zei: 1 keer op de home knop en hij is uit, dus ik weet niet hoe het kan maar bij mij werkt het zo.

Dus kan ik je verder niet helpen.

Op de achtergrond draait TT echt nog. Druk maar eens op de homeknop Tijdens een rit met aanwijzingen. Als het goed is, hoor he ze dan nog. Een programma sluit je af door dubbelklik op de homeknop, lang op een icoontje en dan op de minnetjes te drukken.

mail.eve 31-07-12 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 811356)
Op de achtergrond draait TT echt nog. Druk maar eens op de homeknop Tijdens een rit met aanwijzingen. Als het goed is, hoor he ze dan nog. Een programma sluit je af door dubbelklik op de homeknop, lang op een icoontje en dan op de minnetjes te drukken.

Hij heeft een jailbreak en daar zijn in Cydia tooltjes voor, dus het zou bij hem wel kunnen werken zoals als hij zegt.

Bubbly 31-07-12 12:21

Klopt, hij kan multitasking hebben uitgeschakeld.

HenkvanR 31-07-12 14:22

ik had TT er al op staan voor de jailbreak en toen werkte het ook zo.
Maar ja ik ga er geen ruzie om maken hoor ik heb genoeg plezier hier van alle weetjes en watjes......euh..enz. :)
en zo heel technisch ben ik ook weer niet, leer steeds wat bij op dit forum.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.