iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/120148-navigatie.html)

christjan20 12-06-12 09:36

Navigatie
 
Hoi hoi,
Ik heb een vraagje, ik heb paar jaar terug de iphone 3 gehad en had daar een gratis navigon op zitten.
Nu heb ik de iphone 4 en was mijn vraag of die daar ook voor te krijgen is?

ballegooier 12-06-12 09:46

Ja, welke app op welk toestel draait is onafhankelijk van welk soort iPhone je hebt.

Sommige apps vereisen hooguit een bepaald iOS versie, maar met een iPhone 4 kun je de hoogste iOS versie van dit moment gewoon draaien. Zelfs iOS 6 die komende herfst uit komt, kan je erop installeren (laten installeren door iTunes via je computer)

christjan20 12-06-12 09:49

navigatie
 
Ik heb de iphone 4 8gb versie 5.1.1

XIII 12-06-12 09:50

Zit je wel nog bij dezelfde provider?

Navigon Select was/is alleen gratis voor T-Mobile klanten.

wouter1981 12-06-12 09:50

Gewoon de app even zoeken in je Aankopen en installeren.

christjan20 12-06-12 09:53

navigatie
 
Ja ik zit even goed na te denken want ik heb met die iphone 3 vodafone gehad maar ook t-mobile en nu weet ik niet zeker of ik die navigon ook erop had met die vodafone.
Maar denk dat het dat dan is want heb nu vodafone.
Er is een app te downloaden en inderdaad alleen voor t-mobile

ballegooier 12-06-12 10:03

Idd alleen voor t-mobile klanten, dat is voor Navigon Select nog een voorwaarde...
De vraag was of je er überhaupt nog gebruik van kon maken, aangezien je maar 2 jaar gebruik kunt maken van die gratis versie.
Ik vrees dat je aangewezen bent op de betaalde versie van Navigon... :)

christjan20 12-06-12 10:06

Ok bedankt voor je snelle reactie en dan gaan we voor de betaalde versie want vond navigon wel een super navigatie was er erg over tevreden.

XIII 12-06-12 10:12

Hoe snel heb je het nodig?

Nu Apple turn-by-turn navigatie gaat aanbieden in iOS6 zou die markt wel eens behoorlijk kunnen veranderen...

kal_el 13-06-12 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 801841)
Hoe snel heb je het nodig?

Nu Apple turn-by-turn navigatie gaat aanbieden in iOS6 zou die markt wel eens behoorlijk kunnen veranderen...

maar als ik het goed voorheb, dan is dat niet met offline maps. Wat voor velen dus bitterweinig veranderd, want ik denk niet dat er veel mensen zijn met een onbeperkt data abonnement? (en dan moet de snelheid er ook nog zijn om die maps op te halen)

Bomans 13-06-12 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 801841)
Hoe snel heb je het nodig?

Nu Apple turn-by-turn navigatie gaat aanbieden in iOS6 zou die markt wel eens behoorlijk kunnen veranderen...

Hij heeft een iPhone 4, daarop zal geen turn-by-turn beschikbaar zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.