iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon 2 loopt vast op mijn iPhone. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/121303-navigon-2-loopt-vast-op-mijn-iphone.html)

peterwillem 02-07-12 01:31

Navigon 2 loopt vast op mijn iPhone.
 
Gisteren terug komend met de auto van Frankrijk (bretagne) starte ik mijn Navigon 2 op mijn iPhone 4s en voerde de bestemming in (Thuis) .
Ik was echter vergeten dat ik het route profiel nog op Voetganger had staan.
Zodra ik de navigatie starten activeerde begon het radertje te draaien en dat doet het nu nog. Wat ik ook probeerde aan/uit zetten iPhone, app Navigon stoppen/starten niets hielp. Kan ook op de pagina geen niets activeren of uitzetten.
Had al eens eerder zo,n fout gemaakt maar toen kreeg ik de melding dat de op gegeven bestemming te ver was voor het route profiel en kon ik eea aanpassen.

Wie kan mij helpen?


peterwillem:confused:

ballegooier 02-07-12 06:16

De app afsluiten via de multitask bar werkt ook niet? iPhone herstartprocedure?

peterwillem 02-07-12 11:17

De app afsluiten lukt wel, maar bij op nieuw starten krijg je weer het zelfde.
Ok, een iPhone herstart procedure met data behoud werkt gelukkig wel.
Dus probleem verholpen, maar zo'n oplossing werkt m.i. niet onder weg in de auto,
geen netwerk verbinding.
Anyhow bedankt.


peterwillem

XIII 02-07-12 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterwillem (Bericht 806329)
De app afsluiten lukt wel, maar bij op nieuw starten krijg je weer het zelfde.

Heb je hem dan wel echt uit het geheugen verwijderd zoals ballegooier voorstelde?

peterwillem 02-07-12 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 806338)
Heb je hem dan wel echt uit het geheugen verwijderd zoals ballegooier voorstelde?

Tja dat weet ik niet. Hoe moet ik dat dan doen?
Ik kan de app wel verwijderen maar dan ben ik alles kwijt. Moet ik weer opnieuw downloaden en onderweg niet uitvoerbaar.


peterwillem

XIII 02-07-12 12:35

Alleen uit het "werkgeheugen" verwijderen; niet uit de opslagruimte.

1. Dubbelklikken op de homeknop
2. Lang kikken op het Navigon icoontje in de multitask balk die onderin verschijnt
3. Op het rode verbodsbordje klikken

Daarna kun je de App opnieuw opstarten.

peterwillem 02-07-12 13:12

OK bedankt. Daar het inmiddels met de iPhone herstart weer in orde is gekomen zal ik deze methode zo nodig een volgende keer proberen.
Deze handeling kende ik overigens wel van mijn iPad ,om accu te sparen. Had er ff niet aan gedacht om hier toe te passen. Was trouwens druk bezig met auto rijden.

peterwillem

ballegooier 02-07-12 20:54

...en het probleem alhier posten...? ;)

peterwillem 03-07-12 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 806444)
...en het probleem alhier posten...? ;)

Ik was al lang thuis en het probleem was toen nog steeds aan de gang!
Een vast gelopen navigon 2 op de iPhone.
dacht dat dat wel duidelijk was.

peterwillem:rolleyes:

ballegooier 03-07-12 12:06

Grapje... :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.