//

Tomtom update

Tomtom update discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het proberen updaten van de TomTom app krijg ik de melding dat ik niet voldoende geheugen heb op mijn Iphone. Ik heb het zojuist ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-12, 13:26
lang2650 lang2650 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard Tomtom update

Tijdens het proberen updaten van de TomTom app krijg ik de melding dat ik niet voldoende geheugen heb op mijn Iphone. Ik heb het zojuist via de compueter geprobeerd, maar ik kan in itunes nergens meer iets vinden dat ik de nieuwste versie via itunes kan downloaden. Wat doe ik allemaal verkeerd, of is Itunes veranderd waardoor het tegenwoordig alleen nog maar via de iphone kan updaten. En wat kan ik op mn iphone doen zodat de update gewoon kan plaats vinden.
Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-12, 13:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Gewoon even in iTunes inloggen in de Store en dan kijken bij Aankopen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 22-08-12, 14:00
lang2650 lang2650 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

daar staat hij om onbekende redenen niet meer in. Ik heb in de tussentijd wel updates gedaan enz bij Itunes enz. Misschien staat hij daardoor niet meer bij aankopen (???)
  #4  
Oud 22-08-12, 15:57
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Alle apps die je eerder hebt gekocht staan daar. Tenzij je een aankoop hebt verborgen in de lijst met aankopen. En je moet wel ingelogd zijn met de Apple ID waarmee TomTom is gekocht.
  #5  
Oud 23-08-12, 20:48
thesjamp thesjamp is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Ipod. Kan ook de update niet downloaden wegens niet genoeg lokale opslagruimte om deze artikelen te downloaden, maar heb wel 3,6 GB vrij. Kan iemand aangeven wat ik moet doen?
  #6  
Oud 23-08-12, 21:59
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thesjamp Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Ipod. Kan ook de update niet downloaden wegens niet genoeg lokale opslagruimte om deze artikelen te downloaden, maar heb wel 3,6 GB vrij. Kan iemand aangeven wat ik moet doen?
Meer ruimte vrijmaken... (minimaal 2x de grootte van de app)
  #7  
Oud 23-08-12, 23:28
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Gewoon de oude versie weg gooien, en de nieuwe versie opnieuw downloaden. Dat is het eenvoudigst. Mogelijk moet je dan wel wat zaken opnieuw instellen zoals je thuisadres.
  #8  
Oud 24-08-12, 09:15
robdeclercq robdeclercq is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lang2650 Bekijk bericht
Tijdens het proberen updaten van de TomTom app krijg ik de melding dat ik niet voldoende geheugen heb op mijn Iphone. Ik heb het zojuist via de compueter geprobeerd, maar ik kan in itunes nergens meer iets vinden dat ik de nieuwste versie via itunes kan downloaden. Wat doe ik allemaal verkeerd, of is Itunes veranderd waardoor het tegenwoordig alleen nog maar via de iphone kan updaten. En wat kan ik op mn iphone doen zodat de update gewoon kan plaats vinden.
Bedankt

Antwoord:

Gewoon simpel op jou mobiel (dus niet aansluiten via jou pc ofzo);

> ga naar AppStore > ga naar Updates (rechtonder)> ga naar Aankopen en zoek Tom Tom. Deze verwijderen (je hebt hem gekocht, dus hij wordt niet echt verwijdert). Nu heb je meer geheugen vrij. Is er nog niet genoeg vrij, verwijder nog meer apps (deze kun je later in deze lijst zo weer installeren, ze worden immers niet echt verwijdert).
Ga nu naar de nieuwe update van de Tom Tom (klik op installeren/updaten) en zie hij wordt opnieuw geinstalleerd. Nu kun je ook weer de andere apps die je zgn. verwijdert hebt opnieuw installeren.

Succes ermee ! Groet Rob

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 augustus 2012 om 09:19 ----------

Antwoord:

Gewoon simpel op jou mobiel (dus niet aansluiten via jou pc ofzo);

> ga naar AppStore > ga naar Updates (rechtonder)> ga naar Aankopen en zoek Tom Tom. Deze verwijderen (je hebt hem gekocht, dus hij wordt niet echt verwijdert). Nu heb je meer geheugen vrij. Is er nog niet genoeg vrij, verwijder nog meer apps (deze kun je later in deze lijst zo weer installeren, ze worden immers niet echt verwijdert).
Ga nu naar de nieuwe update van de Tom Tom (klik op installeren/updaten) en zie hij wordt opnieuw geinstalleerd. Nu kun je ook weer de andere apps die je zgn. verwijdert hebt opnieuw installeren.

Succes ermee ! Groet Rob
  #9  
Oud 24-08-12, 09:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robdeclercq Bekijk bericht
Antwoord:

Gewoon simpel op jou mobiel (dus niet aansluiten via jou pc ofzo);

> ga naar AppStore > ga naar Updates (rechtonder)> ga naar Aankopen en zoek Tom Tom. Deze verwijderen (je hebt hem gekocht, dus hij wordt niet echt verwijdert). Nu heb je meer geheugen vrij. Is er nog niet genoeg vrij, verwijder nog meer apps (deze kun je later in deze lijst zo weer installeren, ze worden immers niet echt verwijdert).
Ga nu naar de nieuwe update van de Tom Tom (klik op installeren/updaten) en zie hij wordt opnieuw geinstalleerd. Nu kun je ook weer de andere apps die je zgn. verwijdert hebt opnieuw installeren.

Succes ermee ! Groet Rob
De app verwijderen (verbergen) bij Aankopen levert je geen extra opslagruimte op...

Als je de app verwijderd van je iPhone (icoon vasthouden, kruisje tikken) levert dit wel extra ruimte op. Nadeel is alleen dat, wat je voorganger ook al aangeeft, je eventuele zelfgemaakte instellingen zoals thuisadres, favorieten kwijt bent.
  #10  
Oud 24-08-12, 09:28
robdeclercq robdeclercq is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard

Wouter,

Klopt helemaal wat je schrijft. Heb het er zojuist niet bij vermeldt (misschien stom), maar jij hebt gelijk. Ik heb erzelf tijdens de update van Tom Tom op mijn mobiel wel rekening mee gehouden.

Bedankt voor de extra toevoeging (lees duidelijkheid).

Greetzzz Rob
  #11  
Oud 27-11-12, 22:33
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Er is zopas een nieuwe update ter beschikking via iTunes (v 1,12)
  #12  
Oud 29-11-12, 12:41
Loes87 Loes87 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 37
Standaard

ik heb een iphone 4s en tomtom. Sinds update naar 6 gaat hij niet automatisch terug naar tomtom bij het beiindigen van een telefoongesprek...dus moet ik ontgrendelen en opnieuw tomtom app aanklikken...hij is dan wel gelijk open, dus draait gewoon door op de achtergrond.. Erg gevaarlijk en lastig dit (330 eur??)...iemand dit ook? Bij ios 5 ging het wel gewoon zoals het hoort....
  #13  
Oud 29-11-12, 13:07
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Via Wi-Fi updaten werkt misschien beter? Zou ik als 1e proberen
In ieder geval moet je meer dan 2x de ruimte hebben die voor die app nodig is. Dus ongeveer 4gig inderdaad. Een beetje muziek eraf halen is misschien het makkelijkst, dat kun je na installatie weer erop zetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Probleem met gps na update TomTom geku iPhone Navigatie 1 24-04-12 00:53
TomTom: TomTom Europa weg na update IOS5 Achterhoek iPhone Navigatie 1 24-10-11 11:23
TOMTOM 1.7 update MET hdTraffic renshouben iPhone Navigatie 22 07-05-11 17:52
update tomtom via iTunes op iPhone zetten icufrans Archief 5 24-03-10 11:33
Update Tomtom lidyalt Archief 13 19-03-10 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.