iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: positie opgeslagen>>wissen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/123721-positie-opgeslagen-wissen.html)

Twman 22-08-12 18:24

positie opgeslagen>>wissen
 
Hoi;

ik heb in spanje eens de positie van mijn huurwagen opgeslagen kwestie van deze na het stadsbezoek terug te vinden.
Maar hoe wis ik deze positie weer?
Als ik nu een op de kaart kijk wijst ie me steeds aan (groen vlaggetje) 1800km verder :(

Heb me al gek gezocht op de instellingen maar zie er waarschijnlijk over.

tomtom v1.10

Alvast bedankt

Eurostar 22-08-12 19:21

route wissen, staat wss als een tussenstop of beginpunt (denk ik, niet getest)

Twman 22-08-12 20:12

Nee dat is niet de oplossing want ik wis altijd mijn route en er staat : "geen route gepland" en toch als ik gewoon ga via "bekijk kaart" komt er de huidige locatie (grijs) de thuispositie (oranje) en dan die positie (groen).

Alvast bedankt.

Twman 05-09-12 10:45

Heb gewoon de instellingen gereset en het is in orde nu ;)
Stom van me dat ik dit niet eerder heb gezien dat dit kon.

Justinke 12-09-12 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Twman (Bericht 816953)
Heb gewoon de instellingen gereset en het is in orde nu ;)
Stom van me dat ik dit niet eerder heb gezien dat dit kon.

Via instellingen resetten zal het idd wel gaan ja. :)
Bestaat er ook niet ergens een menu met favorieten of iets dergelijks waar je de laatst opgeslagen punten terug kan wissen ?

Heb het dus zelf ondertussen ff geprobeerd. Een positie wordt opgeslagen onder je favorieten. Dus je zou het ook kunnen wissen via "wijzig instellingen", daarna "beheer favorieten". Vervolgens van rechts naar links over de bewuste plaats schuiven en op verwijderen 'klikken'.

knarfield 29-06-14 22:30

Dat groene vlaggetje heb ik ook al een tijd op mijn kaart staan. Ooit eens als een favoriet op willen slaan, maar als locatie gedaan. Wat ik ook doe hij blijft staan.

Via het favorieten menu geprobeerd te verwijderen. Helaas daar staat deze niet in. Een reset gedaan, zonder effect.

App verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en hij staat er nog steeds in. Zelfs mijn huisadres stond er direct weer in. Dus ik vermoed dat er ergens een bestandje op de iPhone staat met bepaalde gegevens. Waar?

Iemand nog een misschien nog een suggestie?

Frank

wollie1979 02-07-14 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knarfield (Bericht 964053)
Dat groene vlaggetje heb ik ook al een tijd op mijn kaart staan. Ooit eens als een favoriet op willen slaan, maar als locatie gedaan. Wat ik ook doe hij blijft staan.

Via het favorieten menu geprobeerd te verwijderen. Helaas daar staat deze niet in. Een reset gedaan, zonder effect.

App verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en hij staat er nog steeds in. Zelfs mijn huisadres stond er direct weer in. Dus ik vermoed dat er ergens een bestandje op de iPhone staat met bepaalde gegevens. Waar?

Iemand nog een misschien nog een suggestie?

Frank

dan heb je TomTom waarschijnlijk in je iCloud staan. Vink die anders eens uit en installeer de app opnieuw om te kijken of het dan nog zo is.

knarfield 02-07-14 19:14

Wollie

Ik moest even zoeken waar de info in iCloud stond, maar dat was wel de oplossing. Het groene vlaggetje is we, net als mijn huisadres. Maar die heb ik er zo weer in.

Niet dat het vlaggetje erg storend was, maar als ik er iets in kan zetten, moet ik het er ook weer uit kunnen halen!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.