//

fietsnavigatie

fietsnavigatie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al langere tijd op zoek naar een app voor mijn iphone om hierin een route te plannen van a naar b. Daarbij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-10-12, 22:41
driveinn driveinn is offline
• iOS 4.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard fietsnavigatie

Hallo,

Ik ben al langere tijd op zoek naar een app voor mijn iphone om hierin een route te plannen van a naar b. Daarbij zou het geweldig zijn indien de route d.m.v. stemgeluid aangegeven wordt. Er zijn wel gps-apparaten die d.m.v. een piepje aangeven dat er een afslag komt, echter wil ik niet steeds bezig zijn tijdens het fietsen op het scherm te moeken kijken. Hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-12, 09:04
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Niet op je scherm kijken is in mijn ervaring haast niet te doen. Er zijn nl. nog (?) geen gesproken aanwijzingen fiets navigatie apps voorzover ik weet.

Ik stippel meestal een route uit knooppunten (met gelijknamige app) maar ik zit dan steeds op m'n scherm te loeren of ik verkeerd ben gereden. Niet erg relaxed.

Als ik dan die pensionado's zie fietsen met een ouderwetsche kaart op hun stuur, in een fietskaart houder, denk ik wel eens: hoe relaxed is dat....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: beste fietsnavigatie PGerrits iPhone Navigatie 39 04-07-15 15:28
Fietsnavigatie app? darkdodo iPhone Navigatie 3 01-04-12 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.