iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TOMTOM app kan ik niet uplaoden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/130710-tomtom-app-niet-uplaoden.html)

Belgje69 01-12-12 21:15

TOMTOM app kan ik niet uplaoden
 
Heb TOMTOM Europa app. Nu is er weer een nieuwe update. Via iPhone lukt dit niet ivm te weinig capaciteit. Moet via iTunes. Net daar ook weer een nieuwe update van gedaan op een windows laptop. Krijg TOMTOM nu daar ook niet meer ge-update omdat alles is verandert:confused:.

Robuuust 01-12-12 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belgje69 (Bericht 857711)
Heb TOMTOM Europa app. Nu is er weer een nieuwe update. Via iPhone lukt dit niet ivm te weinig capaciteit. Moet via iTunes. Net daar ook weer een nieuwe update van gedaan op een windows laptop. Krijg TOMTOM nu daar ook niet meer ge-update omdat alles is verandert:confused:.

Hoe bedoel je dat alles is veranderd?
Je kunt toch je apps downloaden in iTunes en die synchroniseren met je telefoon?

Werner1963 01-12-12 21:58

verwijder de app TomTom Europa van je ipone en download de app opnieuw
Misschien lukt dat wel?

Krijg je dan nog de melding " te weinig capasiteit " dan lijkt het alsof je toch veel apps hebt geinstalleerd en zal je er moeten verwijderen

Tom Tom Europe Grootte = 1.81GB (volgens app-store)

ballegooier 01-12-12 22:01

Bij installatie van een update is tijdelijk nog eens de grootte van de te updaten app nodig op je iPhone (zowel via de app store direct op je iPhone als via iTunes)
Er moet immers tijdelijk nog eens 1,81GB gedownload worden, alvorens die succesvol geïnstalleerd kan worden.

Je kunt idd ook de app eerst even verwijderen op je iPhone en dan daarna opnieuw installeren via iTunes op je PC (synchroniseren met je iphone) nadat je in iTunes de update gedownload hebt.

Je hebt dan de nieuwste versie 'schoon' geïnstalleerd, dwz dat je je voorkeuren en instellingen en evt in-app aankopen opnieuw moet instellen / activeren (is gratis)

NicolaasR 02-12-12 10:05

ik had het zelfde. heb toen tomtom van de iphone af gegooid. De update gedownload in itunes en toen de nieuwe tomtom op de iphone gezet

Belgje69 03-12-12 13:43

TOMTOM update
 
Na veel zoeken en zuchten is het me gelukt. Hoop maar dat ik het volgende keer nog weet. Had app idd van iPhone gehaald, maar eerst ge-update via iTunes. Daarna weer via iTunes weer alles hersteld. Heeft me ongeveer 2uur gekost. Bedankt voor jullie hulp

ballegooier 03-12-12 20:17

Een app updaten duurt echt geen uren; ik denk dat je bedoelt dat je je iPhone ios ook gelijk eerst maar hebt geüpdatet?

Belgje69 03-12-12 20:57

Nee het downloaden van TOMTOM up-date via iTunes duurde zolang. De iPhone was al ge-update. Maar goed het staat erop, dat is het belangrijkste.

ballegooier 04-12-12 10:09

Ah oké dan begreep ik je post verkeerd. Dan heb je waarschijnlijk een erg trage internet verbinding (heb ik zelf ook, trouwens)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.