//

Welke navigatie?

Welke navigatie? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke app kan ik best installeren op mijn iphone 4? Ik wil navigatie met verkeersinfo, dit vooral in Belgie. Als het kan ook met flitspalen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-13, 09:34
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard Welke navigatie?

Welke app kan ik best installeren op mijn iphone 4? Ik wil navigatie met verkeersinfo, dit vooral in Belgie. Als het kan ook met flitspalen.
Ik zag dat TomTom dit heeft, maar dan moet je wel nog eens een abonnement nemen voor de verkeersinfo. Zo wordt het vrij duur.
Wat raden jullie aan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2013 om 09:48 ----------

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2013 om 09:48 ----------

Ja, ik keek daar al, maar is me nog niet duidelijk welke nu het beste is. Ik moet dikwijls naar het UZ in Gent. Nu zijn ze daar aan het werken. De apps die ik downloade houden geen rekening met de werken. Vrijdag moet ik terug naar daar en hoop tegen dan iets gevonden te hebben wat wel rekening houdt met afgesloten wegen. Gisteren enorm gesukkeld om er te geraken. Uiteindelijk werd het een rit van anderhalf uur (wat ik normaal op 45 minuten doe)...

Laatst gewijzigd door DHL; 29-01-13 om 09:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-13, 09:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je al eens in het Navigatieforum gekeken? Daar staan heel wat tips en ervaringen met verschillende navigatie apps:

iPhone Navigatie forum > iPhone apps en games forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #3  
Oud 29-01-13, 09:56
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Navigon doet dat wel. Maar als de werken regelmatig veranderen op de zelfde plek weet ik ook niet of er een Nav. app is die dat allemaal kan bijhouden. kijk eens hier; UZ Gent - Werken R4 zijn gestart: mogelijke verkeershinder
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 29-01-13, 09:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk bericht

Ja, ik keek daar al, maar is me nog niet duidelijk welke nu het beste is.
"Het beste" is zoals altijd een kwestie van smaak. Ik gebruik Navigon en ben daar zeer tevreden over. Zondag nog gebruikt voor een trip naar het UZ Leuven en dat werkte zonder de minste problemen.

Anderen zullen dan weer een andere app de beste vinden. En voor sommigen is de goedkoopste steeds de beste. Het is maar wat je wil.

En nu maar hopen dat deze post ook niet verwijderd wordt met als commentaar het eufemisme "opschonen"

Succes gewenst
  #5  
Oud 29-01-13, 10:15
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Zal eens naar Navigon kijken. Bedankt voor de info al!
  #6  
Oud 29-01-13, 10:17
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik ben zelf ook fan van navigon. Helaas heeft mijn nieuwe auto ingebouwde navigatie (gelukkig ook Navigon), waardoor ik de Navigon app op mijn telefoon niet meer nodig heb

Wel een beetje een first world probleem merk ik
  #7  
Oud 29-01-13, 10:33
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Wat is een first world probleem? Hoorde dit nog nooit hier in Belgie
  #8  
Oud 29-01-13, 10:37
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Iets met luxe-problemen. Wat je in third-world countries niet gauw tegen komt. Hoewel.... België zei je? (pun intended)
  #9  
Oud 29-01-13, 11:05
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Haha...we mogen niet klagen hier in Belgie. Onze wegen zijn misschien in slechte staat, maar onze frieten zijn wel lekkerder lol.
Tja, met een iphone kan het niet anders of je hebt luxeproblemen he, toestel kan zoveel dat je vergeet dat je ermee kan telefoneren
  #10  
Oud 29-01-13, 11:21
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Kijk eens naar Waze
  #11  
Oud 25-06-13, 22:39
scribbley scribbley is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Ikzelf heb bijna 2 jaar rondgereden met waze. Het mooie vind ik dat je anderen kunt helpen met file's, flitsers, e.d. Echter woon ik tegen de duitse grens nabij Arnhem en hier zijn niet veel wazers aktief met als gevolg dat ik vaak in de file stond. Ook het navigeren gaat soms via vreemde route's en als ik een slechte dataverbinding had (gebeurd nog wel eens met vodafone) dan kon er geen route gepland worden.

Toen ben ik op zoek gegaan naar een alternatief met live traffic omdat ik als service monteur toch zo'n 50000 km per jaar rij.

Tomtom werkt mooi met hd-traffic, maar 30 euro per jaar toch best wel prijzig en dan komen de flitsers er ook nog bij. De gegevens zijn wel actueel met de vertragingen enzo. Het nadeel vind ik wel dat de routeberekening soms lang duurt.

Nu rij ik bijna een maand rond met Co-pilot live hd. Het eerste jaar is de live traffic gratis (inclusief weer) en daarna kost het 10 euro per jaar. De gegevens komen via inrix en echte grote vertragingen ben ik nog niet tegengekomen. De instel mogelijkheden lijken eindeloos.

Navigon, sygic en alle andere navigatie apps ken ik niet, dus kan ik ook niet beoordelen. Iemand anders nog ervaringen, tips, e.d. Het liefst met traffic info.
  #12  
Oud 01-07-13, 17:19
macbas macbas is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik ben al jaren erg tevreden over Waze. Overstappen van Android naar IOS, Waze heeft al je data bewaard dus meteen weer verder rijden!
  #13  
Oud 05-07-13, 14:15
Praveen Praveen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik hebNavigon van een collega gekregen, maar hoe zet ik het nu op mijn iPhone 4?
Heb mijn toestel pas een week.....
  #14  
Oud 05-07-13, 14:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praveen Bekijk bericht
Ik hebNavigon van een collega gekregen, maar hoe zet ik het nu op mijn iPhone 4?
Heb mijn toestel pas een week.....
Navigon kopen in de Apple App Store en dan downloaden uit de Apple App Store.

Als jouw collega je Navigon als geschenk heeft gegeven moet de de voucher code ingeven bij de aankoop in de App Store. Je hoeft dan niets te betalen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Welke navigatie software voor Europa? joostdeman iPhone Navigatie 15 18-05-11 18:09
Software: Welke navigatie moet ik nemen? MrWixx iPhone Navigatie 12 17-07-10 10:00
Welke navigatie is de beste voor mij? dhrA iPhone Apps 1 01-05-10 14:05
Welke Navigatie datk Archief 1 20-01-10 21:24
Software: welke navigatie progamma rade jullie mij aan? kangedde iPhone Navigatie 17 05-08-09 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.