iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: Hoe geluid uit? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/141476-geluid.html)

callous 08-07-13 00:20

Hoe geluid uit?
 
hoi,

Ik krijg op geen enkele manier het geluid van navigon uit. Ik heb de gratis versie van T-mobile.

telefoon staat op mute
volume staat helemaal op laag
in navigon staat "geluid uit" op ja (nee werkt ook niet)

niets werkt... iemand een idee hoe ik het wèl echt uitkrijg? Ik wil namelijk geen gesproken instructies.

callous 10-07-13 10:49

niemand weet het dus? betekent dit dan dat niemand dit probleem heeft of juist iedereen wèl gesproken instructies willen?

bassmanjunior 10-07-13 12:15

Ik persoonlijk het laatste.

Bassmanjunior

callous 28-07-13 20:30

Het is mij ondertussen duidelijk dat ik de enige ben op dit forum die dit probleem heeft...

Ook is mij ondertussen duidelijk dat het een bug moet zijn. Want als de app wordt opgestart terwijl deze nog niet in de multitask bar staat, dan speelt het probleem niet... maar zodra je de app ff minimaliseert en direct terug... dan staat het geluid aan en dat krijg je met geen mogelijkheid uit... alleen door de app dus volledig af te sluiten en weer op te starten.

ballegooier 28-07-13 21:18

Ik vind het inderdaad vreemd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door callous (Bericht 903125)
of juist iedereen wèl gesproken instructies willen?

Reken maar van NIET!

Ik gebruik de gewone versie van Navigon, maar heb ook het geluid uitgezet. Ik word anders doodmoe van die meldingen van een flitspaal (pas op; u nadert een gevaarlijk punt), haast continue wijzigende Live Traffic informatie (let op; kijkt u op het scherm voor meer informatie) en tot slot de soms zeer verwarrende gesproken turn by turn aanwijzingen ('ga nu rechtsaf' als de doorgaande weg een bocht maakt, en waar je zelfs ook nog echt rechtsaf kunt slaan!) laat staan als de GPS ontvangst even wegvalt ('indien mogelijk keren alstublieft. Nu rechtsaf slaan, dan....' terwijl je gewoon op de snelweg rijdt.......)

......verder ben ik dik tevreden met Navigon :D

Bij mij werkt 'geluid uit -> ja' in dit geval dus naar behoren. Kun je ook proberen om het volume gewoon helemaal op z'n zachtst te zetten (in Navigon, dus)? EDIT: dat had je dus al geprobeerd.
Helaas dan kan ik je niet helpen. Misschien eens proberen om opnieuw te installeren?
1. Verwijderen via instellingen algemeen gebruik en dan Navigon - verwijderen. Incl alle gegevens.
2. herstart iPhone.
3. Installeer Navigon vervolgens via iTunes op je computer.

callous 28-07-13 21:32

herinstalleren via pc gaat hem niet worden... nog nooit gedaan aangezien je de pc niet meer nodig hebt... waar dus wel ALLE apps op staan die ik ooit geinstalleerd heb en itunes zal die dan dus terugzetten... ben al lang blij dat ik itunes niet meer nodig heb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.