//

Hoe geluid uit?

Hoe geluid uit? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Ik krijg op geen enkele manier het geluid van navigon uit. Ik heb de gratis versie van T-mobile. telefoon staat op mute volume staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-07-13, 23:20
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard Hoe geluid uit?

hoi,

Ik krijg op geen enkele manier het geluid van navigon uit. Ik heb de gratis versie van T-mobile.

telefoon staat op mute
volume staat helemaal op laag
in navigon staat "geluid uit" op ja (nee werkt ook niet)

niets werkt... iemand een idee hoe ik het wèl echt uitkrijg? Ik wil namelijk geen gesproken instructies.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-13, 09:49
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

niemand weet het dus? betekent dit dan dat niemand dit probleem heeft of juist iedereen wèl gesproken instructies willen?
  #3  
Oud 10-07-13, 11:15
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Ik persoonlijk het laatste.

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
  #4  
Oud 28-07-13, 19:30
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

Het is mij ondertussen duidelijk dat ik de enige ben op dit forum die dit probleem heeft...

Ook is mij ondertussen duidelijk dat het een bug moet zijn. Want als de app wordt opgestart terwijl deze nog niet in de multitask bar staat, dan speelt het probleem niet... maar zodra je de app ff minimaliseert en direct terug... dan staat het geluid aan en dat krijg je met geen mogelijkheid uit... alleen door de app dus volledig af te sluiten en weer op te starten.
  #5  
Oud 28-07-13, 20:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik vind het inderdaad vreemd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
of juist iedereen wèl gesproken instructies willen?
Reken maar van NIET!

Ik gebruik de gewone versie van Navigon, maar heb ook het geluid uitgezet. Ik word anders doodmoe van die meldingen van een flitspaal (pas op; u nadert een gevaarlijk punt), haast continue wijzigende Live Traffic informatie (let op; kijkt u op het scherm voor meer informatie) en tot slot de soms zeer verwarrende gesproken turn by turn aanwijzingen ('ga nu rechtsaf' als de doorgaande weg een bocht maakt, en waar je zelfs ook nog echt rechtsaf kunt slaan!) laat staan als de GPS ontvangst even wegvalt ('indien mogelijk keren alstublieft. Nu rechtsaf slaan, dan....' terwijl je gewoon op de snelweg rijdt.......)

......verder ben ik dik tevreden met Navigon

Bij mij werkt 'geluid uit -> ja' in dit geval dus naar behoren. Kun je ook proberen om het volume gewoon helemaal op z'n zachtst te zetten (in Navigon, dus)? EDIT: dat had je dus al geprobeerd.
Helaas dan kan ik je niet helpen. Misschien eens proberen om opnieuw te installeren?
1. Verwijderen via instellingen algemeen gebruik en dan Navigon - verwijderen. Incl alle gegevens.
2. herstart iPhone.
3. Installeer Navigon vervolgens via iTunes op je computer.
  #6  
Oud 28-07-13, 20:32
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

herinstalleren via pc gaat hem niet worden... nog nooit gedaan aangezien je de pc niet meer nodig hebt... waar dus wel ALLE apps op staan die ik ooit geinstalleerd heb en itunes zal die dan dus terugzetten... ben al lang blij dat ik itunes niet meer nodig heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker kennyyang iPad algemeen 0 07-09-12 01:53
geluid bij spelletje aan en uity zetten hoe motorhan iPhone algemeen 0 23-06-12 20:07
iphone 3g geluid aan/geluid uit!!! wflink iPhone algemeen 3 18-01-12 13:32
Probleem bellen Geluid aan / geluid uit brammm iPhone algemeen 2 23-11-11 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.