iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: Kan ik tom tom op 2e iphone zetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/147310-tom-tom-op-2e-iphone-zetten.html)

frankman 02-11-13 21:12

Kan ik tom tom op 2e iphone zetten
 
Hallo , ik heb net mijn nieuwe iphone 5s gekregen, mijn vraag is: kan ik mijn Tom Tom software nu ook nog op mijn oude iphone 4s installeren? en hoe doe ik dat?

Guest-20180925190238 02-11-13 21:14

Dat kan. :-) Dat doe je door de app uit de App Store te downloaden als de iPhone 4S aan de lader aangesloten is.

frankman 02-11-13 21:22

Hoy timosha, ik heb de 4s leeg gemaakt en als nieuw hersteld, ik bedoel dat ik een kopy van mijn eerste aankoop op die 4 s krijg zonder extra kosten te maken, ik had begrepen dat ik minimaal een kopy kan maken , maar is dat ook zo? moet dat dan via mijn pc op iTunes?

Guest-20180925190238 02-11-13 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankman (Bericht 930707)
Hoy timosha, ik heb de 4s leeg gemaakt en als nieuw hersteld, ik bedoel dat ik een kopy van mijn eerste aankoop op die 4 s krijg zonder extra kosten te maken, ik had begrepen dat ik minimaal een kopy kan maken , maar is dat ook zo? moet dat dan via mijn pc op iTunes?

Alle apps die je ooit aangekocht hebt kan je ook op andere toestellen installeren. Ik heb geen TomTom maar wel Navigon op vier toestellen. Dat zou dus ook met TomTom moeten werken.

Je kan de app direct downloaden op de iPhone of downloaden met iTunes en dan synchroniseren met de iPhone.

frankman 02-11-13 21:29

Oke ;hartikke bedanktvoor de hulp,

gr. Frank.

wollie1979 03-11-13 01:22

klopt helemaal wat Timosha aangeeft. Ik heb ook de TomTom app op m'n 4s, maar nu ook op mijn nieuwe 5s staan (West Europa).

Ik heb zo'n vermoeden dat je in je auto een carkit hebt met de 30 pins connector? Dat gaat dus niet direct met de 5s. Ik heb hiervoor de 30 pins naar lightning adapter gekocht en in m'n carkit gezet en nu kan ik prima met m'n 5s via TomTom navigeren (de app loopt een stuk vloeiender dan op de 4s). Dat is een oplossing, maar uiteraard gewoon TomTom op je 4s is ook prima te doen en scheelt je de aanschaf van de adaptar en 1,8GB aan ruimte op je 5s ;)

Je kunt overigens elke app die je ooit hebt gekocht in de Appstore met hetzelfde AppleID te allen tijd onbeperkt weer kopen op welk iDevice dan ook.

corne64 03-11-13 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 (Bericht 930754)
klopt helemaal wat Timosha aangeeft. Ik heb ook de TomTom app op m'n 4s, maar nu ook op mijn nieuwe 5s staan (West Europa).

Ik heb zo'n vermoeden dat je in je auto een carkit hebt met de 30 pins connector? Dat gaat dus niet direct met de 5s. Ik heb hiervoor de 30 pins naar lightning adapter gekocht en in m'n carkit gezet en nu kan ik prima met m'n 5s via TomTom navigeren (de app loopt een stuk vloeiender dan op de 4s). Dat is een oplossing, maar uiteraard gewoon TomTom op je 4s is ook prima te doen en scheelt je de aanschaf van de adaptar en 1,8GB aan ruimte op je 5s ;)

Je kunt overigens elke app die je ooit hebt gekocht in de Appstore met hetzelfde AppleID te allen tijd onbeperkt weer kopen op welk iDevice dan ook.

Onbeperkt?? Ik dacht op maximaal 5 device,s

frankman 03-11-13 11:12

Hallo Wollie, nog ff voor de duidelijkheid: mijn 4 s is leeg gemaakt , deze gaat mijn vriendin gebruiken, de bedoeling was /is dat zij een eigen appleid account aanmaakt op haar eigen labtop, kan ik dan de software van mijn aankoop dan ook nog op haar 4s zetten, of hoe moet ik dat zien?
alvast bedankt.

Guest-20180925190238 03-11-13 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankman (Bericht 930797)
kan ik dan de software van mijn aankoop dan ook nog op haar 4s zetten, of hoe moet ik dat zien?

Dat kan maar dat moet dan wel gebeuren met jouw App Store Apple ID + paswoord. Idem dito voor eventuele updates.

benzisto 03-11-13 12:28

Ik heb TomTom al op minstens 15 Apple devices geïnstalleerd.

wollie1979 03-11-13 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corne64 (Bericht 930768)
Onbeperkt?? Ik dacht op maximaal 5 device,s

Dat zou kunnen, maar ik bedoel eigenlijk onbeperkt in de zin van zo vaak als je wil verwijderen en weer opnieuw installeren op hetzelfde device

Guest-20180925190238 03-11-13 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benzisto (Bericht 930818)
Ik heb TomTom al op minstens 15 Apple devices geïnstalleerd.

Op jouw manier van "installeren" zullen we maar beter niet dieper ingaan. :rolleyes:

benzisto 03-11-13 13:50

Wat wil je daar weer mee zeggen?? Een officiele tomtom installeer je zoveel als je wil heb dit op minstens 7 devices van mij geinstalleerd en voor vrienden.

corne64 03-11-13 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benzisto (Bericht 930840)
Wat wil je daar weer mee zeggen?? Een officiele tomtom installeer je zoveel als je wil heb dit op minstens 7 devices van mij geinstalleerd en voor vrienden.

Even gezocht, en je hebt gelijk.


iTunes-account gebruiken op meer dan 5 apparaten - iPhoneclub.nl

Wilbie 20-12-13 22:20

Voor TomTom zelf geldt inderdaad geen installatie-limiet. Maar als je in-app aankopen hebt gedaan, dan kun je die slechts op één device activeren. Als je bijvoorbeeld de file-informatie op een andere iPhone activeert, dan vervalt de activatie op de eerste iPhone. Je kunt 1x per dag wisselen van device.
Bij Navigon is dat niet zo overigens.

Bubbly 21-12-13 07:18

Bij sommige limieten, zoals "Je kan maximaal 5 Apple ID's op 1 apparaat inloggen." verloopt elke login na 90 dagen.

Verder geldt dat je alternatieve Apple ID (@mac of @me of @icloud, dus het 2e adres van exact hetzelfde account) als een extra ID wordt geregistreerd. Apple's systeem begrijpt dus niet dat je met hetzelfde account inlogt en voegt hetzelfde apparaat dubbel toe.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.