//

GPS valt weg met Moves-app in de achtergrond

GPS valt weg met Moves-app in de achtergrond discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ongeveer 2 weken heb ik al problemen met mijn GPS-signaal op mijn iphone 4. Het signaal viel om de haverklap weg. Nu heb ik ontdekt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-13, 19:50
Niwla Niwla is offline
• iOS
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 9
Standaard GPS valt weg met Moves-app in de achtergrond

Ongeveer 2 weken heb ik al problemen met mijn GPS-signaal op mijn iphone 4. Het signaal viel om de haverklap weg. Nu heb ik ontdekt dat zolang ik de Moves-app op de achtergrond heb draaien het signaal wegvalt. Zodra ik deze app sluit werkt Navigon normaal. Zijn er meer mensen die ditzelfde probleem hebben ? Zo jah, dan zal ik er werk van maken om dit bij beide developers te melden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-14, 15:16
ewoutb ewoutb is offline
• iOS 9.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 12
Standaard

Hoi,
Ik heb hetzelfde maar dan met TomTom. Als ik Moves laat stoppen met tracken, heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Misschien moet ik Moves maar gewoon weggooien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s gps signaal valt weg na update ios7 evrt iPhone algemeen 8 10-11-13 10:31
Iphone 4S koppeling met Itunes valt weg mullerw iTunes 5 13-03-12 14:07
Muziek: iPod functie 3Gs: muziek valt weg bij openen andere app dirkuijt Muziek, foto & video 1 19-08-09 14:24
Achtergrond valt niet meer te veranderen.. polowater iPhone algemeen 5 17-08-08 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.