iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   sygic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/155462-sygic.html)

dutchyme 13-06-14 16:28

sygic
 
Vreemde melding in sygic navigatie

https://lh5.googleusercontent.com/HG...w126-h220-p-no

Als ik het adres waar ik naar zocht echter verander naar en adres van iets in de buurt dan werkt de app wel. Maak ik van nummer 9 een 7 krijg ik weer zelfde melding.
Ik heb deze navigatie app gekocht in de app store
Europe en Rusland

antoon100 14-06-14 08:56

Welke stappen onderneem je voor je zo'n scherm krijgt ?

Graag duidelijke informatie (liefst een voorbeeld met adresgegevens)
Dan kan ik kijken of het probleem zich bij mij ook voordoet en hoe we het kunnen oplossen.

dutchyme 16-06-14 00:34

Navigeer naar
adres of POI
NEDERLAND
Selecteer STAD ---> zwijndrecht
straat Hellenburg
Daarna een nummer onder 20 intypen
Gereed
rijden naar

teun1342 25-06-14 16:17

Hallo allemaal
Ik wil even een vraag stellen over de nieuwe versie van sygic ik heb nu versie 14.0.0.op mijn ipad mini
Mijn vraag is of bij de nieuwe versie het mogelijk blijft om tussen het begin en het einde van de route p.o.i. te blijven maken.
Ik heb daar hele goede ervaringen mee.
Ik vraag dit omdat dit niet mogelijk is op mijn iPhone zover ik weet ( heb ik wel een nieuwe update op gezet).
Hiermee is het namelijk redelijk makkelijk om een mooie route uit te zetten, wat bijna op geen ander navigatiesysteem meer mogelijk is ( tegen betaalbare prijzen )

WhyNotCallMeRo 27-06-14 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchyme (Bericht 962824)
Vreemde melding in sygic navigatie

https://lh5.googleusercontent.com/HG...w126-h220-p-no

Als ik het adres waar ik naar zocht echter verander naar en adres van iets in de buurt dan werkt de app wel. Maak ik van nummer 9 een 7 krijg ik weer zelfde melding.
Ik heb deze navigatie app gekocht in de app store
Europe en Rusland

Is dit de reden van de 70% korting ????

dutchyme 28-06-14 14:43

Die foutmelding is er nog steeds na de nieuwe update.
Ze hebben dit forum blijkaar niet gelezen

frapple 02-07-14 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhyNotCallMeRo (Bericht 963934)
Is dit de reden van de 70% korting ????

Hoe zit dat met Europa en Rusland voor 19,99 euro?
Europa los kost 29,99 euro !
Die screenshot kan ik bijna niet lezen hierboven.

WhyNotCallMeRo 02-07-14 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frapple (Bericht 964283)
Hoe zit dat met Europa en Rusland voor 19,99 euro?
Europa los kost 29,99 euro !
Die screenshot kan ik bijna niet lezen hierboven.

Ik wilde de wereld kopen maar las toen ineens welke landen eraf vallen als je dit pakket aanschaft...

frapple 03-07-14 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhyNotCallMeRo (Bericht 964294)
Ik wilde de wereld kopen maar las toen ineens welke landen eraf vallen als je dit pakket aanschaft...

Ik wilde eigenlijk TomTom hebben maar voor 19,99 heb ik nu tóch maar Europa en Rusland gekocht . Europa los is 10 euro duurder op dit moment .
Op hoop van zegen...
De laatste versie die ik vroeger had van Android ( versie 11) kreeg van mij net een 6-.
Hopelijk bevalt dit.

frapple 04-07-14 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frapple (Bericht 964402)
Ik wilde eigenlijk TomTom hebben maar voor 19,99 heb ik nu tóch maar Europa en Rusland gekocht . Europa los is 10 euro duurder op dit moment .
Op hoop van zegen...
De laatste versie die ik vroeger had van Android ( versie 11) kreeg van mij net een 6-.
Hopelijk bevalt dit.

Gisteren de eerste " testrit " gereden ; een voor mij bekende route , maar meteen op het moment dat ik zelf besluit een andere weg in te slaan, mocht ik direct weer ervaren dat Sygic dan van het padje af raakt en er te lang over doet zich te herstellen. Is dat de gps van de iPhone ? Lijkt me niet. Waze doet het BIJ MIJ veel beter. Tot zover.

freestyle4all 04-07-14 16:58

Niet dat je er wat aan hebt, maat ik heb GPS Navigation by Skobbler.
Voor een euro of 8 heb je dan volledig Europe offline.

En zelfs ik - die TomTom, Navigon en Waze vaak en lang heeft gebruikt, ben erg tevreden over deze app.

Snel, helder, uitstekend bedienbaar. Voor zeer weinig geld.

vuurvreter 04-07-14 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door teun1342 (Bericht 963774)
Hallo allemaal
Ik wil even een vraag stellen over de nieuwe versie van sygic ik heb nu versie 14.0.0.op mijn ipad mini
Mijn vraag is of bij de nieuwe versie het mogelijk blijft om tussen het begin en het einde van de route p.o.i. te blijven maken.
Ik heb daar hele goede ervaringen mee.
Ik vraag dit omdat dit niet mogelijk is op mijn iPhone zover ik weet ( heb ik wel een nieuwe update op gezet).
Hiermee is het namelijk redelijk makkelijk om een mooie route uit te zetten, wat bijna op geen ander navigatiesysteem meer mogelijk is ( tegen betaalbare prijzen )

Beste Teun,

Misschien is het handiger om voor je vraag een nieuw topic te openen, dan hem in een bestaande te plakken, dan gaan vraag en antwoord door elkaar heen lopen. En ik heb geen antwoord op je vraag ;)

frapple 05-07-14 14:08

Nog een vraagje rondom Sygic Europa + Rusland v14.3.0:
Bij mijn eerste 2 ritten ermee heb ik dus gemerkt dat de herberekening van de route niet snel genoeg gaat.
In de app kun je kompas aan zetten.
Iemand ervaring of dat helpt ?
Reacties hierop zijn welkom!

PCM_Smeets 06-07-14 16:03

Ik gebruik nu 2 jaar Sygic op de 4, 4s en nu 5s. Nooit problemen gehad. Werkt perfect.

yermolai 07-07-14 11:18

Zelf gebruik ik ook GPS Navigation by Skobbler, geweldige App, simpel en snel en goed aanpasbaar aan je wensen.

Het beste punt, is helemaal niet duur.

colliehome 07-07-14 12:33

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.


//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.