iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Software: EveryTrail verdwenen na upgrade naar iOS8? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/158429-everytrail-verdwenen-na-upgrade-naar-ios8.html)

f16 25-09-14 22:49

EveryTrail verdwenen na upgrade naar iOS8?
 
Hallo, ik heb gisteren mijn iPhone 5 geupgrade naar ios 8. Vandaag kom ik er echter dat mijn app EveryTrail niet meer werkt (was al geïnstalleerd en werkte prima. Nu zag ik alleen een openingsscherm, waarna de app niet meer reageerde.
Herstart van de iPhone gedaan zonder resultaat.

Logische volgende stap: herinstallatie app ==> app verwijderd van de Phone ==> app zoeken in de appstore: is hij niet meer te vinden!!!???

Enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

RWK 26-09-14 01:41

Kijk eens bij je aankopen. Daar zou hij wel bij moeten staan.

f16 26-09-14 10:12

Ja, klopt je hebt gelijk, daar staat de app inderdaad tussen....ECHTER, aanklikken geeft als resultaat een wit scherm met de tekst "laden" waar hij niet meer uitkomt.

Andere apps welke nu en in het verleden op mijn phone hebben gestaan, kan ik nog wel gewoon terug vinden met de zoekfunctie.

:confused:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 09:22 ----------

Als ik op de wolk ernaast klik, lukt het wel om de app weer te installeren.

Nu kom ik in de aanvankelijke situatie terug: app start / toont welkomstscherm / automatisch volgende scherm ==> buttons van de app reageren nergens meer op (scherm reageert nog wel op aanraking)

..nog meer idee"en?

bubmc 27-09-14 00:22

ik heb hetzelfde probleem.
de app wordt al enkele jaren niet meer onderhouden helaas na overname door TripAdvisor. Zie ook berichten op facebook van andere gebruikers: https://www.facebook.com/pages/everytrail/224815527194

GJ57 08-10-14 09:03

Heeft iemand een idee voor een waardig vervanger van everytrail. Heb zelf Viewranger maar is niet zo gebruiksvriendelijk. (geuploade wanndelingen in hetzelfde gebied lopen door elkaar, dus niet per wandeling een kaart, lastig verwarrend)
Wat heb ik nodig: een app waarin ik een wandeling kan zetten en nalopen , simpel, geen toeters en bellen. Mag ook een betaalde versie zijn. (en PS jammmer van everytrail.)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2014 om 07:04 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door f16 (Bericht 975434)
Ja, klopt je hebt gelijk, daar staat de app inderdaad tussen....ECHTER, aanklikken geeft als resultaat een wit scherm met de tekst "laden" waar hij niet meer uitkomt.

Andere apps welke nu en in het verleden op mijn phone hebben gestaan, kan ik nog wel gewoon terug vinden met de zoekfunctie.

:confused:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 09:22 ----------

Als ik op de wolk ernaast klik, lukt het wel om de app weer te installeren.

Nu kom ik in de aanvankelijke situatie terug: app start / toont welkomstscherm / automatisch volgende scherm ==> buttons van de app reageren nergens meer op (scherm reageert nog wel op aanraking)

..nog meer idee"en?

Bij mij precies hetzelfde en dat vlak voor een wandelvakantie in de Eiffel. Hmmmmm

f16 08-10-14 09:52

heb inmiddels GPSies gevonden (1x getest). Daarnaast gebruikte ik Endomondo al; daar kun je routes ook in uploaden en volgen (en tegelijk je eigen performance meten).

GJ57 09-10-14 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door f16 (Bericht 978459)
heb inmiddels GPSies gevonden (1x getest). Daarnaast gebruikte ik Endomondo al; daar kun je routes ook in uploaden en volgen (en tegelijk je eigen performance meten).

Kun je me helpen aan een handleiding voor gpsies?
Ik heb het volgende gedaan, account aangemaakt (oude geactiveerd by the way) op laptop. Op Iphone app gedownload, zelfde account aangemaakt. bestaande route naar kladblok gezet op latop. Na enige tijd verschijnt dan ook de wandeling op de iphone. Is dat de manier ? of kan het sneller? Daarnaast de vraag, als ik ga wandelen zie ik dan een speldje of zoiets waar ik wandelen? Het lijkt erop dat de wandelvakantie gered gaat worden volgende week. BVD !~!!!!

f16 10-10-14 12:10

Zo heb ik het de eerste keer ook gedaan; heb geen handleiding voor je. Als je gaat wandelen zie je je actuele locatie op de kaart (ik heb het niet in het buitenland gebruikt, maar vermoed dat hij wel dataverkeer gebruikt voor de kaarten.)
Zonder dataverkeer (of slecht bereik zoals ik had in NL had) wordt je kaart dus grijs. De route kun je echter nog gewoon volgen en je ziet snel genoeg of je naast de route loopt.
Prettige vakantie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.