Wat is een goede navigatie app met waypoints, (live) tracking en offline kaarten? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goede GPS (wandel) app voor de iPhone (6) met de volgende functies (de app hoeft niet per se gratis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is een goede navigatie app met waypoints, (live) tracking en offline kaarten?
Ik ben op zoek naar een goede GPS (wandel) app voor de iPhone (6) met de volgende functies (de app hoeft niet per se gratis te zijn):
Ik hoor graag van jullie! Marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op enig moment heb ik besloten om uit het brede aanbod met 1 enkele app verder te gaan. Om een aantal redenen. Daarvan zijn het gebruik van goede, externe kaarten (liefst topo's) en betrouwbaarheid het belangrijkst. Dat werd dus als vanzelfsprekend ViewRanger en nog steeds ben ik er uiterst tevreden over.
Overigens ook al eerder besproken in dit draadje. Het heeft alles aan boord, met uitzondering van jouw vijfde punt. Daar scoort het 50%, omdat BuddyBeacon enkel werkt met andere ViewRanger-gebruikers. Maar dat doet het dan wel weer erg goed! Succes met je zoektocht! |
Labels |
gps, iphone, tracking |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
navigatie met kaarten app en verbruik | siebke76 | iPhone Apps | 12 | 02-01-12 23:50 |
|
|