//

Wat is een goede navigatie app met waypoints, (live) tracking en offline kaarten?

Wat is een goede navigatie app met waypoints, (live) tracking en offline kaarten? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goede GPS (wandel) app voor de iPhone (6) met de volgende functies (de app hoeft niet per se gratis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-15, 12:43
mavbambi mavbambi is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Standaard Wat is een goede navigatie app met waypoints, (live) tracking en offline kaarten?

Ik ben op zoek naar een goede GPS (wandel) app voor de iPhone (6) met de volgende functies (de app hoeft niet per se gratis te zijn):
  • Volgen/opslaan van gelopen routes (tracking)
  • Het laden van andere routes in verschillende formaten om die te gebruiken om de route zelf te lopen (zoals GPX, KML, XML)
  • Mogelijkheid tot gebruik van offline kaarten
  • Geen (verplichte) connectie met Facebook/Twitter/etc.
  • Mogelijkheid om live positie en gelopen route te delen met anderen (ook die geen gebruik maken van dezelfde app)
Op dit moment heb ik wel drie apps op een lijstje staan, maar ik weet niet zeker of ze ook werkelijk allemaal bieden wat ik zoek. Wellicht zijn er mensen met ervaring met een van deze apps die kunnen aangeven welke van bovenstaande functionaliteiten de apps ondersteunen (en liefst ook op welke manier):
Ik hoor graag van jullie!


Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-15, 11:16
tonp tonp is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Nijmegen
Berichten: 17
Standaard

Op enig moment heb ik besloten om uit het brede aanbod met 1 enkele app verder te gaan. Om een aantal redenen. Daarvan zijn het gebruik van goede, externe kaarten (liefst topo's) en betrouwbaarheid het belangrijkst. Dat werd dus als vanzelfsprekend ViewRanger en nog steeds ben ik er uiterst tevreden over.
Overigens ook al eerder besproken in dit draadje.
Het heeft alles aan boord, met uitzondering van jouw vijfde punt. Daar scoort het 50%, omdat BuddyBeacon enkel werkt met andere ViewRanger-gebruikers.
Maar dat doet het dan wel weer erg goed!
Succes met je zoektocht!
Reageren

Labels
gps, iphone, tracking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
navigatie met kaarten app en verbruik siebke76 iPhone Apps 12 02-01-12 23:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.